Hop til indhold

Tukta i Fredericia

Featured Replies

Skrevet

En tur i det Fredericianske resulterede i, at gav nummeret på Tukta / Cherrys annonce et kald. Et dansktalende kvinde (med klassisk thai accent) tog telefonen. Da jeg ankom talte Tukta dog kun engelsk så jeg antager det er en anden der passer telefonen.

Jeg kom ind og i bad, penge skiftede hænder, seancen startede med lidt massage som var ok, men nu var det jo ikke det jeg primært var kommet for. Jeg fik vendt mig om, og Tukta gik i gang med mundarbejdet som var... Ikke rigtig min kop te, lidt for "tørt" men hun var dog rigeligt engageret.

Påmonteret kondom og så rundt i forskellige positioner.

Til 800, alt i alt en ok oplevelse, men Tukta er ikke rigtig kvinden for mig, ingen tvivl om at hun er serviceminded, men kroppen er lidt for spinkel til min smag.

Derudover havde hun en eller anden mani med at holde ved roden af min pik mens jeg knaldede hende, jeg ved ikke hvad meningen er, men jeg ignorerede det egentlig og fokuserede på at få knaldet igennem.

Placeringen er okay og der reklameres åbenlyst med at det er en thaimassør, ikke udpræget diskret i dagstimerne, men i aftentimerne (især nu hvor der er tidligt mørkt) kan man komme relativt diskret ind og ud. 

https://annoncelight.dk/showad/228712

Skrevet

2000 kr. for en times FP, jøsses. 

Skrevet
  • Author
Thai connoisseur skrev, for 5 minutter siden:

2000 kr. for en times FP, jøsses. 

Ja men hvis du læste annoncen så er det for en trekant med veninden der også er der.

Skrevet
mrjames skrev, for 42 minutter siden:

Ja men hvis du læste annoncen så er det for en trekant med veninden der også er der.

Sproget er så ubehjælpeligt dårligt i annonce, så den detalje overså jeg lige, mange tak ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.