Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Er der nogen der ved om Anna på 123 Thaimassage er stoppet.

Ved at Moni er holdt men jeg kan ikke finde Anna`s nummer.

Det var ellers det bedste sted på fyn. Både Moni og Anna er helt i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig.

2 fantastiske piger, som også gav massage til par.

Mangler en erstatning til parmassage - er der nogen som kan henvise til alternativ. Gerne i Jylland, men Fyn er også en mulighed.

Måske Anna er på ferie. 

 

Redigeret af Thai-massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Holk skrev, for 5 timer siden:

Hej 

Er der nogen der ved om Anna på 123 Thaimassage er stoppet.

Ved at Moni er holdt men jeg kan ikke finde Anna`s nummer.

Det var ellers det bedste sted på fyn. Både Moni og Anna er helt i top.

Nej , det er kun nogle uger siden jeg var der,  men hun snakkede om at tage en tur til thailande i nogle uger , så hun kommer tilbage igen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld men det sted er dødsdømt.

Der er Anna....og en håndfuld fake-piger som leverer dårlig eller middelmodig service. Har fra ret pålidelig kilde at stedet er i så dårlig forfatning at der ikke har været skiftet håndklæder mv i mange år. Gammelt og slidt og trænger mildt sagt til en kraftig renovering....har set det ved selvsyn. Sørgeligt er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 16 timer siden:

Undskyld men det sted er dødsdømt.

Der er Anna....og en håndfuld fake-piger som leverer dårlig eller middelmodig service. Har fra ret pålidelig kilde at stedet er i så dårlig forfatning at der ikke har været skiftet håndklæder mv i mange år. Gammelt og slidt og trænger mildt sagt til en kraftig renovering....har set det ved selvsyn. Sørgeligt er det.

rigtigt at stedet er slidt og badet ligner noget ikke så pænt, men jeg har altid fået rene håndklæder og der er skiftet på briksen, i hvert fald hvis det er Anne man har aftale med.  Hvad de andre piger angår ved jeg ikke noget , det er længe siden jeg har besøgt andre end Anna der, og hug giver altid super massage og den anden del er i mine øjne også i top.         Men rigtigt , det ville være super hvis de kunne friske det lidt op . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...