Hop til indhold
SirK

Det forbudte i Norge

Recommended Posts

Som de fleste jo ved har norge en lidt speciel holdning til betalt sex, og køberen bliver straffet hårdt.
Men uanset findes der steder hvor du kan få det hele., bla. i stavanger :).
Jeg er tit på gennemrejse i Stavanger, og der ligger en del Thaimassage steder i byen, de fleste har ligget der i mange år, og "ser" anstændige ud, men skulle for nysgerighede skyld lige teste, uanset trængte jeg til massage... første gang var alm massage til start, dog uden tøj, så det endte også med en håndtrold.... næste gang jeg besøgte den samme blev det til pussy slide og øko fransk.. så nu måtte jeg prøve et andet sted og ringede og bestilte tid... kom til med kort varsel, tror ikke de er overrendt som i DK, her mødte jeg en flot middlealdrene dame, med flotte former, yes tænkte jeg , men blev ledt ind til et andet værelse hvor der var en mindst lige så sød og smuk dame..... fik en super hot oil massage på ryggen uden nogen form for pirring og da jeg vendte mig om og hun så den halvstive bandit, begyndte hun at lege med den, og så blev der spurgt om jeg ville mere... JA TAK... vi fik afrenget og låst døren og så klædte hun sig af... daaamn hun havde en super krop, og alt var helt naturligt.... måtte pille, slikke og gøre stort set alt, dejlig fransk blow hvor hun hun spurgte om jeg vil komme i munden, men ville helle komme oppe i hende... hun var utrolig stram.. men første forsøg sprang frakken , på den igen med mere olje , og så blev der redet, nåde kun denne stilling da hun malkede min pik så jeg kom meget hurtigt.... Næste gang bliver det mindre massage og mere sex... hun var hel fantastisk... Har det svære ikke noget link til stedet, da det sidste sted ikke findes nogen steder, de andre steder fandt jeg på google maps, har dog mobil nr, hvis nogen ønsker det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...