MikkelRæv64 101 Skrevet 14. November, 2022 Er der nogen som har prøvet en tur hos Engel84 der kan fortælle lidt om hende evt i pb? https://sugardaters.com/da/profile/nEZQgnJGzA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 21. August, 2023 Ingen der har erfaring med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus84 1 Skrevet 13. September Jeg kender hende ret godt, hvad vil du gerne vide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus84 1 Skrevet 13. September Jo, jeg kender hende personligt, hvad vil du vide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus84 1 Skrevet 15. September En engel som person og en djævel på lagnerne! Præcis som en rigtig kvinde skal være! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 410 Skrevet 15. September (edited) Velkommen herind @Findus84 Lyder jo super godt og fedt at du "kender hende personligt" og lige falder over en et år gammel efterlysning herinde. Bare så vi andre bedre kan forholde os til dit rosende statement... Er hun din første sugarbabe/GP eller er du erfaren og hvordan vurderer du hende i så fald i forhold til de andre gp/sugarbabes som du har besøgt før? Redigeret 15. September af xo-nix 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus84 1 Skrevet 15. September Mange tak.. Kan godt se jeg måske har formulere mig lidt uheldigt. Med at jeg kender hende personligt, mener jeg blot, at jeg har set hende jævnligt de sidste par år og derfor kender hende ret godt efterhånden. Jeg søgte efter hende herinde, blot for at tilfredsstille min egen nysgerrighed og faldt derved over efterlysningen. Har tidligere besøgt flere forskellige dejlige kvinder, men efter jeg har mødt hende, har jeg ikke haft behov for at se andre. Hun er hamrende lækker, i hvert fald i mine øjne! Hun har lidt “naboens uskyldige pige” over sig, men når man så for lov at lege med hende, så er hun så liderlig og hun nyder virkelig at få pik og det kan man tydelig mærke! Jeg har mødt en del babes der var langt mere interesseret i penge end sex, men med hende, er det nærmest omvendt! Så må tilstå at selv hvis hun doblede sin pris ville jeg fortsat besøge hende! Hvis der er andet du vil vide, fortæller jeg gerne mere i en pb. Holder meget af hende og vil ikke gå mere i detaljer offentligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 50 Skrevet 17. September (edited) Findus84 skrev, den 15.9.2024 at 07:08: Hvis der er andet du vil vide, fortæller jeg gerne mere i en pb. Holder meget af hende og vil ikke gå mere i detaljer offentligt. Jeg vil da gerne høre lidt nærmere i pb Redigeret 17. September af Guest 567 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sting55 13 Skrevet 12. Oktober Jeg har også være forbi hendes seng. Hun er sådan set både sød og fræk. Men jeg oplevede at hun er prostitueret. Hun har meget fokus på at "slippe billigst muligt" fra seancen fx. Men det er vel heller ikke altid lige nemt hvis alle skal forbi på en weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg