PoulPik 409 Skrevet 14. November, 2022 Nogen der har prøvet dette setup Og kan beskrive pigen og oplevelsen? Link 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2237 Skrevet 14. November, 2022 Jeg forstår slet ikke den slags er interessant, når man ikke kan se billede eller lign. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SødfyrJylland 62 Skrevet 14. November, 2022 Det er også lige meget. Kan ikke se nogle former for kontakt muligheder i annoncen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 424 Skrevet 14. November, 2022 De sidder og venter på en bølge af sms'er... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 129 Skrevet 14. November, 2022 Ha ha, ja de bliver bestormet af mails og sms’er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 14. November, 2022 Det specielt af så ung en pige at anvende ordet Frille eller er det bare mig der føler det er et ældre lidt udgået ord.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. November, 2022 JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden: Frille eller er det bare mig der føler det er et ældre lidt udgået ord Hvis man læser historie, er ordet meget anvendt. I gammel erotisk litteratur, i.e. Fanny Hill o.l. anvendes det også flittigt. ligesom det sikkert også bruges indenfor SM verdenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Utilregnlig Skrevet 14. November, 2022 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Hvis man læser historie, er ordet meget anvendt. I gammel erotisk litteratur, i.e. Fanny Hill o.l. anvendes det også flittigt. ligesom det sikkert også bruges indenfor SM verdenen. Nu har jeg så åbenbart læst for lidt historie så hvad er en Frille? Der udover kunne jeg dog ikke helt forstå teksten i annoncen, jeg stiller mig ud foran bilen med hænderne på bagsædet, er det så igen fordi jeg ikke fulgte med i Historietimen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. November, 2022 Utilregnlig skrev, for 46 minutter siden: eg stiller mig ud foran bilen med hænderne på bagsædet, Ja total vrvøv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 14. November, 2022 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Hvis man læser historie, er ordet meget anvendt. I gammel erotisk litteratur, i.e. Fanny Hill o.l. anvendes det også flittigt. ligesom det sikkert også bruges indenfor SM verdenen. Jeg har læst historie men det godt nok ikke derigennem jeg lærte ordet.. Jeg tror sku ikke det anvendes i nyere litteratur selvom det er et herligt ord.. Ej heller inden for SM verdenen af hvad jeg ved af.. Frille er vel egentlig bare et andet ord for en elskerinde.. En kvinde i fast forhold uden at være gift.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 409 Skrevet 14. November, 2022 (edited) Sådan er der så meget... Redigeret 14. November, 2022 af PoulPik 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. November, 2022 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: eg har læst historie men det godt nok ikke derigennem jeg lærte ordet Chr IV elskerinde omtales ellers ofte som frille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 14. November, 2022 Aarhuselsker skrev, for 37 minutter siden: Chr IV elskerinde omtales ellers ofte som frille. At jeg ikke har lært det derigennem gør jo ikke at det ikke forekommer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Puritania 123 Skrevet 15. November, 2022 JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden: Det specielt af så ung en pige at anvende ordet Frille eller er det bare mig der føler det er et ældre lidt udgået ord.? Ordet frille er fra vikingetiden, og var betegnelsen for en fri kvinde der boede sammen med og var i et seksuelt forhold med en mand af status. Oftest var manden gift samtidigt. I nyere tid er ordet blevet ensbetydende med elskerinde, men oprindeligt en form for semi institutionaliseret prostitution, hvor mindre bemidlet kvinder byttede sex for at nyde gavn af en mands privilegier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 669 Skrevet 15. November, 2022 JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden: Jeg har læst historie men det godt nok ikke derigennem jeg lærte ordet.. Jeg tror sku ikke det anvendes i nyere litteratur selvom det er et herligt ord.. Ej heller inden for SM verdenen af hvad jeg ved af.. Frille er vel egentlig bare et andet ord for en elskerinde.. En kvinde i fast forhold uden at være gift.. Ja, frille er et ældre ord. Vi skal tilbage til middelalderen. Læs f.eks Kløvedals roman om mordet i Finderup lade. Jeg tror den hedder "festen for St. Cecilie". Et andet lignende ord fra middelalderen er slejfred. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 669 Skrevet 15. November, 2022 PoulPik skrev, for 13 timer siden: Sådan er der så meget... Nåårh, det er sådan man har analsex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 696 Skrevet 15. November, 2022 JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden: Frille Det bruger jeg, - men jeg er jo osse en oldsag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 15. November, 2022 jensen jr. skrev, for 1 time siden: Nåårh, det er sådan man har analsex. Især Frækt, når det er uden partikkelfilter ..... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1218 Skrevet 15. November, 2022 jensen jr. skrev, for 9 timer siden: Nåårh, det er sådan man har analsex. Naaarh... Det ER altså ikke helt det samme at tage en lady i prutten og en Lada i potten. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rollo 45 Skrevet 11. December, 2022 Så er der aktivitet igen : https://annoncelight.dk/showad/359242 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 12. December, 2022 rollo skrev, for 19 timer siden: Så er der aktivitet igen : https://annoncelight.dk/showad/359242 Ikke mere Annoncen findes ikke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg