Gangbang 635 Skrevet 14. November, 2022 Så er der GB i Odense d. 18/11 fra kl. 19 til 21 og da det er hendes andet gb skal vi da give hende endnu en god oplevelse så kom og hjælp til Det foregår fra kl 19 til 21 i Odense Hun beskriver sig selv og sine drømme sådan her. Jeg hedder Maja. Jeg er hvad man kalder en Milf . jeg har dejlige former og en lille mor krop. Så forvent ikke en lille tøs på 50 kg. Jeg vejer 79 kg og er 168 høj. Jeg er 27 år og mine bryster er en D75 Synes jeg har en rigtig god fyldig røv. Den elsker at få nogle klask og min piercede fisse elsker at blive kneppet hårdt, min røv vil gerne have det mere blidt da jeg ikke kan li når det gør ondt. Jeg har en drøm om at prøve dp og jeg elsker at blive rykket i håret, jeg elsker at blive facefucket(kan desværre ikke deeptroath) men elsker at blive kneppet i munden. Jeg kan sprøjte hvis man kan sit finger arbejde jeg tænder på at blive brugt og føle mig brugt. Prisen for deltagelse vil være 1600 kr. til tøsen som i betaler ved ankomst Tilmedling sker på mail [email protected] Og man tilmelder sig først når man ved man 100% kan den dag Så vi håber vi ses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 18. November, 2022 AFLYST pga sygdom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg