Hop til indhold
Pinkman

Sharks revisited

Recommended Posts

Kom egentlig til at lægge dette og næste indlæg i forlængelse af min egen Sharks-tråd ( Første gang på Sharks ), men den tråd er over 4 år gammel, så for aktualitetens skyld opretter jeg ny tråd under ovenstående titel.

Tilbage på Sharks - første gang efter corona - en onsdag i oktober. Tager en hel fridag og ankommer tidligt (12.30). Vejret er fantastisk, 22-23 grader i skyggen, så jeg tilbringer en stor del af eftermiddagen på en solseng ude ved poolen under palmerne - i fucking Darmstadt - i oktober! :)

Onsdag er der rabat på entreen (€50 mod normalt €65), og der er tydeligvis en del, som er ondags-stamgæster; vi er konstant 10-15 mænd ude i og ved poolen - på et tidspunkt så mange så et par utålmodige piger kommer ud og forsøger at hente os ind til noget business - men de er ikke de mest attråværdige, og her på stedet er det jo også helhedsoplevelsen der tæller, så vi ignorerer dem.

Klubben ligner heldigvis sig selv. Ved ankomst er der ca 25 nøgne piger og antallet stiger støt i løbet af dagen. Da jeg forlader klubben (ca 21.00) er der 60-75 piger.

Pigerne er hovedsageligt fra Rumænien - i alle typer, størrelser og hårfarver - der er virkelig mange toplækre, slanke piger med naturlige bryster!

Størstedelen af pigerne bevæger sig med mellemrum - enkeltvis eller i par - i opsøgende runder i klubben, men alle kan - med eller uden lidt smalltalk - høfligt afvises med et "måske senere". Undtagelsen er en lettere aggressiv, ældre, læder-rems-indsnøret type med voldsomt forstørrede læber og bryster. Hun må som dagen skrider frem afvises mere og mere kortfattet og bestemt.

Pigernes prissætning post-corona er der skrevet en del om i div. fora, men min oplevelse er, at gebærder man sig hjemmevant og som udgangspunkt på tysk, kan man stadig opleve at få tilbudt en halv time for €50. Ønsker man superfransk og tungekys ender en halv time typisk på €100 (tillæg for anal er umiddelbart steget til €100 - medmindre man kan forhandle sig til pakke af en art)

Jeg valgte Malena, supersød og smuk lille (max 160 cm) rumæner på 26, med flotte naturlige bryster (C). Tilbød mig 30min/€50. Jeg gav €100 for en halv time med tungekys og superfransk.

Senere fik jeg øje på Simona; et nærmest indisk udseende lille rumænsk nips på 155 cm, med smukt, smukt ansigt og perfekte, naturlige bryster (B-C). Hun havde med egne ord "a virgin like pussy" , så hun fandt det bedst at starte i cowgirl, så hun kunne arbejde sig langsomt ned over mig. Tilbød mig 30min/€50. Jeg tilkøbte superfransk og endte med at give hende €100 for en super halv time.

Forplejningen er sådan set helt ok - ingen kulinariske højdespringere, men man overlever fint. Til aften var der mulighed for flere forskellige typer kød med og uden sovs (gris, okse, kalkun, stegte kyllingelår/overlår). Hertil Kartoffelmos, ris eller nudler. Forskellige blandede salater, coleslaw og andet revet halløj - 4 ialt. Hele dagen er der adgang til forskellig frisk frugt, bægre med youghurt og et stort glaskøleskab med forskellige kager.

Klubben har massører, hvis man skulle få lyst. Der var denne dag 3 kvinder og 1 mand. 30 min. koster €30, og 60 min. koster €60-70 alt efter massagetype.

 

 

Redigeret af Pinkman
præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov,

Blev så opstemt over mit mit besøg på Sharks, at jeg vendte tilbage allerede mandagen efter. Det var ikke pool-vejr, så jeg holdt mig til de primære aktiviteter indendørs:

Jeg var i klubben 15.00-21.00 og vurderer, at der var 60-75 nøgne piger på høje hæle.

Genkendte med det samme Anastasia, som jeg også var sammen med før corona. Hun er vild med anal (og sikkert også med de ekstra euros), er altid ren og klar, og kan næsten ikke vente med at få den i numsen (som absolut er en af klubbens flotteste - hun indtager rummet, når hun spankulerer rundt). Hun havde fået nye bryster - en vellavet C-skål, som hun dog ikke behøvede - hendes originale var fine imho. Hun er en 24 årig, 170-175 cm høj, blond, slank, rumænsk pige med en killer-krop og en sød og sprudlende personlighed. Vi har virkelig god kemi og jeg kan slet ikke stå for hende. Efter vores halve time var hun flere gange forbi, bare for at ligge/sidde på skødet af mig i sofaen og sludre og kæle lidt. Hun fortalte, at hun ikke kommer om onsdagen, hvor der er billigere entre, fordi hun synes at onsdags-gæsterne generelt er en anden type/for sparsommelige. Så nogle af top-pigerne undgår altså onsdag.  30 min. med superfransk, tungekys og anal €200.

Mødte Diana i forbifarten på en tur retur fra "restauranten". En køn lille bulgarsk pige, 160-165 cm, med små spidse, frække bryster (A-B). Hun har en spøjs personlighed og en lille besættelse med afspritning (af sig selv). Hun forsøgte sig med lidt "sigøjneri" på værelset for at få mere for superfransk, men jeg afviste, da vi allerede havde aftalt 30min/€100 inkl. superfransk og tungekys. Herefter ingen problemer, men ville ikke vælge hende igen - det var de der spidse bryster, jeg ikke kunne stå for.

Jeg kontaktede Adriana i baren. En høj (175 cm + de der hæle), slank, smuk, rumænsk pige med høje kindben, små fine bryster og den flotteste, lille, runde røv. Jeg gav hende €100 for 30min. med superfransk og tungekys. Jeg kunne ikke komme, men hun insisterede med en meget ihærdig, langvarig, og dyb indsats. Jeg forklarede hende, at det var mit tredje "Zimmer", og vi endte i stedet med en dybt personlig pillow talk. En virkelig sød og smuk pige.

Redigeret af Pinkman
præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pinkman

Du kom mig i forkøbet ;-). Var også på Sharks for et par uger siden og jeg har kun en overordnet kommentar: FANTASTISK. Jeg var sammen med 3 stk og jeg har aldrig snavet og tungekysset så meget som der.

Der er dog et stort minus, der er uendelig lang ventetid i baren. Personalets(ikke glædes pigerne) service er decideret skod, men bortset fra det er Sharks noget af det tætteste man(d) kan komme i paradis på jord.:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jayk skrev, for 7 timer siden:

Der er dog et stort minus, der er uendelig lang ventetid i baren.

Klubben har generelt haft et ry for langsomt barpersonale, men det var nu ikke, hvad jeg oplevede de sidste par gange - her var meget opmærksom betjening i baren.

...men jeg kan checke status senere i dag - forventer at ankomme ud på eftermiddagen. Jeg kan åbenbart slet ikke få nok :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, tirsdag kan nok ikke helt bruges som retvisende pejling for barpersonalets effektivitet, for her skal tages højde for, at tirsdagen jo er "Dessous-Tag" (lingeri-dag), og medmindre der er stor messe i Frankfurt, har det tilsyneladende negativ indflydelse på antallet af gæster, at størstedelen af pigerne på denne dag ikke er helt nøgne, men i større eller mindre udstrækning er iført lingeri. Jeg var i klubben ca. 18.30-21.30. Der var ikke så mange gæster i klubben og dermed heller ikke så mange piger, men da der var flest, kunne jeg tælle 40 piger i det store rum (og så har der vel dertil været 5-10 stykker på Zimmer eller i omklædningen), og det er imho alligevel et imponerende line-up i en klub på en sløv aften.

Jeg kan godt lide det über-dekadente ved, at pigerne går nøgne rundt, så jeg udtrykte - med et glimt i øjet - og til samtlige piger, jeg talte med, min store skuffelse over alle disse blondedækkede bryster, og fik - udover et smil - også hver gang lov til at se pigens bryster :)

Jeg kiggede efter Anastasia, men fandt hende ikke. Fik i stedet øje på Mara, en modelsmuk, slank pige fra Moldova med mørkblondt hår og små, fine struttende bryster (a/b). Hun er - som Anastasia - til det hele, og yder super service. Jeg spurgte på et tidspunkt, "nå, kysser du stadig med tungen, nu hvor jeg har slikket dig i numsen?" Hun smilede lidt henholdende, men red mig så i cowgirl. 2 af mine fingre fulgte hendes rullende rytme, så hun med hver bevægelse masserede sit våde numsehul imod mine fingre. Hun stønnede og tungekyssede mig grådigt!  :)Jeg gav hende € 100 for en halv time med superfransk og tungekys.

Mara kender Anastasia, men mente ikke at hun var der denne aften. Da vi kom tilbage fra Zimmer, gik vi lige ind i Anastasia, så Mara ville nok bare ikke ødelægge sin egen business. Anastasia og jeg enedes om en tur på Zimmer senere - når jeg var klar igen. Da jeg så var klar, var hun på Zimmer, og havde været væk i 45 min, da jeg fik øje på en pige med de vildeste banan-bryster og puffy nipples. Hun kom netop fra Zimmer og gik i omklædningen. Jeg havde set hende før, men hun var hele tiden optaget. Da hun så endelig kom tilbage, var hun svøbt i et hvidt lagen og forsvandt lynhurtigt rundt om hjørnet og ud i massageafdelingen... Damn!

Anastasia var ingen steder at se, og jeg gad ikke rigtigt at vente længere, så jeg tog en chance med en lidt spøjs pige, som jeg havde talt med tidligere. Det er altid 50/50 med de der lidt skæve typer, og denne gang tog jeg fejl. Malvina er halvt græsk, halvt rumænsk, en meget slank pige med små bryster og labia minora, som titter langt ud - vældig frækt, men da vi så kom på Zimmer, ville hun ikke slikkes, medmindre jeg opgraderede til en time... WTF!   Det gad jeg ikke, så jeg holdt fast i den halve time, men hun havde lige selv kaldt min pik for en anaconda, og hun var jo så selv ude om, at hun bare blev "straffet" lidt ekstra i doggy :) (og så vælger jeg jo ikke hende igen en anden gang).

P.s. barpersonalet bestod det meste af aftenen udelukkende af kvinden med det korte grå/hvide hår, og hun gjorde sit arbejde effektivt og godt :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, den 14.11.2022 at 09:16:

Klubben har massører, hvis man skulle få lyst. Der var denne dag 3 kvinder og 1 mand. 30 min. koster €30, og 60 min. koster €60-70 alt efter massagetype.

Jeg havde nok valgt den lidt dyre pakke, altså 70 øvro, hvis den var med happy ending / hvis den nu var manden så måtte det vel bare foregå med lukkede  øjne , ;)

Jeg kan personligt godt lide at få lidt afslappende massage imellem ture på rummene, især hvis man er der over længere tid på klubben.

Tak for en rigtig fin beretning i øvrigt

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...