Hop til indhold
notapolitician

Michelle (hun hed vidst Sara før)

Recommended Posts

Jeg besøgte skønne Michelle i formiddags (https://nympho.dk/n9956/3330/michelle/)

Alt i alt var det et dejligt besøg, men følger alligevel ikke helt det var på niveau med mine forventninger.

Bj var dejligt og hun gjorde det fint nok men det var ikke særligt dybt. Hun smagte dejligt og 69 var en fornøjelse.

Hun annoncerer med GFE, hvilket jeg synes manglede. Hun kyssede, også med en lille smule tunge (kunne tydeligt smage at hun er ryger), men udover det var der ikke meget GFE over det. Jeg manglede også indlevelse, det virkede noget mekanisk og der var stort set ingen øjenkontakt, kun lidt under bj. Hun ville ikke give bj igen efter første omgang uden at jeg tog et bad (igen), men det sagde hun så ville tage resten af vores tid. 

Selvom jeg er mere til rigtig GFE er jeg ikke ked af besøget. Selvom hun ikke levede helt op til GFE, så var hendes dejlige lille krop med til at gøre det godt igen. For det skal hun have, hun har en perfekt lille krop og ser faktisk meget bedre ud irl! (synes jeg). Hun smilte og vi talte godt sammen, så jeg tror ikke at den manglende indlevelse var pga. træthed eller fordi hun ikke "gad". Dog er hendes beskrivelse på nympho.dk stadig lidt misvisende.. Hun var heller ikke meget for at jeg rørte hendes bryster. 

Hun havde tøj på igen efter 40min og jeg var ude efter 50min (havde betalt for 1 time). Bare endnu et tegn på det manglende GFE.

Redigeret af notapolitician

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Michelle igår og det var en udsøgt fornøjelse. Hun var nærnærende og under akten smilede hun og lod til at nyde vores leg. Jeg havde bestilt 45 minutter med cim og det blev udført til punkt og prikke.

Mit sidste brsøg var i maj på en anden adresse og der lod hun ikke til at have det godt. Slemt forkølet og jeg fik indtrykket af at jeg kunne have aflyst lige der. Det gjorde jeg nu ikke. Det blev til en times smånusseri og privat smallltalk hen over et par kopper the. Jeg kunne simpelthen ikke modstå hendes dejlige superslanke krop og hendes feminine appeal. Dejlig pige, som nu ser ud til at have kommet op til ovetfladen.

Ser hende imorgen igen til 2 timers seance med god tid. Glæder mig meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

She was as sweet as last time , sweet and service minded. A little make up would not hurt 

I liked the light switch in the bed. :D

Parking was easy, just go shopping 

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...