Hop til indhold
tobby25

Anal slut, Odense

Recommended Posts

Guest Peter.den.store

sikke en skøn kvinde. Dem mangler vi her på sjælland. Man får da helt lyst til at besøge Fyns land :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Masterfelix000 skrev, for 7 timer siden:

Hører hun er svær at få kontakt med. Kan nogen bekræfte det ? Har selv nogle ubesvarede beskeder.

Hun svare igen når man skriver men der ser ud til at være to nummere på hende, jeg har ikke haft fornøjelsen af at se hende i nu da hun har travlt og de tider hun har haft ikke har passet ind i mine dage desværre. Men kan bekræfte at hun svare der kan bare nogen gange gå nogen tid, gætter på at med det hun tilbyder har hun massere af tilbud og kan tage dem hun lyster :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan i så se og nyde hvordan hendes røv knepper min pik hvis i trykker på linket længere oppe i tråden.

Fuck det var lækkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ståpik skrev, for 29 minutter siden:

Nu kan i så se og nyde hvordan hendes røv knepper min pik hvis i trykker på linket længere oppe i tråden.

Fuck det var lækkert.

Fuck det ser sgu lækkert ud :) men hun lyder da lidt vild når hun kommer hehe 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 8 timer siden:

Fuck det ser sgu lækkert ud :) men hun lyder da lidt vild når hun kommer hehe 

Hun er MEGA vild kan jeg fortælle dig, og piv fræk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun svarede fint, da jeg lavede aftale med hende. Jeg blev desværre nødt til at aflyse, men skal da prøve på et tidspunkt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 2 timer siden:

Er det kun anal, eller er der adgang i alle huller. Synes hun ser lækker og fræk ud. Skal prøves.

Hvis du ulejliger dig med at læse hendes annonce, fremgår det tydeligt, at der også tilbydes sex u. anal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin Ryberg skrev, for 20 timer siden:

Er der nogle der har været på besøg her på det seneste ??

Hun har ikke haft sin annonce på i det nye år, så måske hun har trukket sig tilbage.....DESVÆRRE!!

Ville gerne gennem kneppe hendes liderlige røvhul igen...:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok

Er der nogen som har kontakt med hende, jeg har sms men ingen svar eller er hun sin egen nu 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...