tobby25 6 Skrevet 13. November, 2022 Hej Nogen der fornyligt har haft erfaringer med denne modne dame? Har kunne finde lidt herinde, uden det er rigtigt blevet uddybet https://annoncelight.dk/showad/352158 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 13. November, 2022 hun er hvad hun giver sig ud for og billederne er helt aktuelle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 14. November, 2022 (edited) Hun har også haft en profil på scor.dk med frække videoer. Redigeret 14. November, 2022 af Jyskpik Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 14. November, 2022 Jyskpik skrev, 1 time siden: Hun har også haft en profil på scor.dk med frække videoer. Har hun Ikke den profil længere måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter.den.store Skrevet 14. November, 2022 sikke en skøn kvinde. Dem mangler vi her på sjælland. Man får da helt lyst til at besøge Fyns land :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Masterfelix000 116 Skrevet 17. November, 2022 Hører hun er svær at få kontakt med. Kan nogen bekræfte det ? Har selv nogle ubesvarede beskeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildeViking 57 Skrevet 17. November, 2022 Masterfelix000 skrev, for 7 timer siden: Hører hun er svær at få kontakt med. Kan nogen bekræfte det ? Har selv nogle ubesvarede beskeder. Hun svare igen når man skriver men der ser ud til at være to nummere på hende, jeg har ikke haft fornøjelsen af at se hende i nu da hun har travlt og de tider hun har haft ikke har passet ind i mine dage desværre. Men kan bekræfte at hun svare der kan bare nogen gange gå nogen tid, gætter på at med det hun tilbyder har hun massere af tilbud og kan tage dem hun lyster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 5. December, 2022 Nu kan i så se og nyde hvordan hendes røv knepper min pik hvis i trykker på linket længere oppe i tråden. Fuck det var lækkert. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 5. December, 2022 Ståpik skrev, for 29 minutter siden: Nu kan i så se og nyde hvordan hendes røv knepper min pik hvis i trykker på linket længere oppe i tråden. Fuck det var lækkert. Fuck det ser sgu lækkert ud men hun lyder da lidt vild når hun kommer hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 6. December, 2022 Badboyfyn skrev, for 8 timer siden: Fuck det ser sgu lækkert ud men hun lyder da lidt vild når hun kommer hehe Hun er MEGA vild kan jeg fortælle dig, og piv fræk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 6. December, 2022 Hun svarede fint, da jeg lavede aftale med hende. Jeg blev desværre nødt til at aflyse, men skal da prøve på et tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 7. December, 2022 Er det kun anal, eller er der adgang i alle huller. Synes hun ser lækker og fræk ud. Skal prøves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 7. December, 2022 Bosse1910 skrev, for 2 timer siden: Er det kun anal, eller er der adgang i alle huller. Synes hun ser lækker og fræk ud. Skal prøves. Hvis du ulejliger dig med at læse hendes annonce, fremgår det tydeligt, at der også tilbydes sex u. anal 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin Ryberg Skrevet 4. Februar, 2023 Er der nogle der har været på besøg her på det seneste ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 5. Februar, 2023 Martin Ryberg skrev, for 20 timer siden: Er der nogle der har været på besøg her på det seneste ?? Hun har ikke haft sin annonce på i det nye år, så måske hun har trukket sig tilbage.....DESVÆRRE!! Ville gerne gennem kneppe hendes liderlige røvhul igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 24. Juli, 2023 Er der nogen som har kontakt med hende, jeg har sms men ingen svar eller er hun sin egen nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pløkken 41 Skrevet 30. Juli, 2023 Gad dæleme også godt besøge hende. håber hun gør comeback på et tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg