blogbuster 99 Skrevet 17. November, 2013 Hej Jeg har set denne annonce på "Side6.dk" - om massage af Melisa, Aarhus, Skæring. Er der nogen der har viden om, der har besøgt dette sted og især om pigen Melisa er god at komme til. Jeg vil meget gerne høre jeres erfaring/anbefaling. http://massage.side6.dk/smukkemelisa Blogbuster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 99 Skrevet 25. November, 2013 Hej alle Undskyld jeg forstyrrede! Jeg kan se at "Smukke Melisa" findes i Give/Vesterlund eller nu i Vejle/Børkop - og måske slet ikke har været eller kommer til Aarhus/Skæring. Surt sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 2. December, 2013 Jeg besøgte Melisa for et par måneder siden. Det var i et eller andet sommerhus område i skoven i midtjylland. Det er lidt tid siden, så jeg kan ikke helt huske om det var nøjagtig hende på billederne. Så vidt jeg husker var hun ret pæn med store faste bryster, men ikke sådan super hårde silikone bryster. Hun var i hvert i pæn form, så mht vægt så passede det fint med billederne. Jeg blev i hvert fald ikke overrasket af en stor trunte men en sød pige Jeg var der bare til en quicke til 5-600 kr. men servicen var ganske god, og hun var ret sød - af hvad man nu kan få ud af sådan et kort møde. Stedet var også helt fint da det var et lille sommerhus for os selv. Der var et par nabo huse og self nogle naboer. Men hvis du besøger hende så giv en anmeldelse - det kunne være rart at høre hvordan hun i et længere møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg