Hop til indhold
blogbuster

Smukkemelisa Århus / Skæring

Recommended Posts

Hej alle

Undskyld jeg forstyrrede!

Jeg kan se at "Smukke Melisa" findes i Give/Vesterlund eller nu i Vejle/Børkop - og måske slet ikke har været eller kommer til Aarhus/Skæring. Surt sjov :-( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Melisa for et par måneder siden. 

Det var i et eller andet sommerhus område i skoven i midtjylland.

Det er lidt tid siden, så jeg kan ikke helt huske om det var nøjagtig hende på billederne.

Så vidt jeg husker var hun ret pæn med store faste bryster, men ikke sådan super hårde silikone bryster.

Hun var i hvert i pæn form, så mht vægt så passede det fint med billederne. Jeg blev i hvert fald ikke overrasket af en stor trunte men en sød pige :)

Jeg var der bare til en quicke til 5-600 kr. men servicen var ganske god, og hun var ret sød - af hvad man nu kan få ud af sådan et kort møde.

Stedet var også helt fint da det var et lille sommerhus for os selv. Der var et par nabo huse og self nogle naboer.

Men hvis du besøger hende så giv en anmeldelse - det kunne være rart at høre hvordan hun i et længere møde  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...