EddieM 168 Skrevet 24. November, 2022 NewBear skrev, for 38 minutter siden: Hvordan er hendes kønsbehåring? Glat som en ål Og velsmagende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen9000 77 Skrevet 25. November, 2022 NewBear skrev, den 24.11.2022 at 19:13: Hvordan er hendes kønsbehåring? Helt glat Lækreste fisse at slikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crossfirevol2 108 Skrevet 7. December, 2022 hvad størrelse vil i skyde på hendes bryster ca er? Hvad kostede herligheden og hvad var med i prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 956 Skrevet 6. Januar, 2023 Er der nogen der ved om hun kommer tilbage til DK? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 201 Skrevet 6. Januar, 2023 Le courvoisier skrev, for 24 minutter siden: Er der nogen der ved om hun kommer tilbage til DK? Jeg vil tro hun er i dk, det link der i anmeldelsen virker ihvertfald 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 956 Skrevet 6. Januar, 2023 dfreak skrev, for 2 timer siden: Jeg vil tro hun er i dk, det link der i anmeldelsen virker ihvertfald Tak men hun svarer ikke længere- jeg mener ikke hun er nu i DK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1067 Skrevet 11. Januar, 2023 Le courvoisier skrev, den 6.1.2023 at 19:37: Tak men hun svarer ikke længere- jeg mener ikke hun er nu i DK Jeg har skrevet med hende idag - men da hun svarede lidt sent - havde jeg været hos en anden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tjener123 0 Skrevet 1. Februar, 2023 Har forsøgt at ringe i dag, men uden held.. Andre der har haft kontakt på det seneste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 901 Skrevet 17. Februar, 2023 dbking123 skrev, den 20.11.2022 at 11:21: Du møder en sød hjertevarm pige på maks 21 år som passer med beskrivelsen, så nok ikke meget rutine, tænker hun er ret ny, men jeg ville beskrive det som GFE sex. prøv hende .. GFE uden det mindste kys mm. ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Normal 115 Skrevet 21. Februar, 2023 Super sød,pige, flot slank krop med store bolt-ons, der gerne må røres ved. Køn pige, stor tatovering på ryggen. 22 år er hun. det var lidt akavet lige i starten - hun klædte sig af og jeg gjorde det samme - hun smilte og sådan, og jeg skulle ligge mig ned. Lidt nussen og HJ, med kælen for bollerne. Efter lidt tid, kondom på -et af de helt røde af slagsen… men wow - hun er super til blow - jeg skiftede til at stå op imens hun lavede blow - dejligt, og jeg måtte stoppe hende efter 10 min. Festen skulle jo ikke stoppe inden den gik i gang… Lidt missionær, hende ovenpå - og så kunne jeg desværre ikke mere. Men dejligt var det, og hele tiden spurgte hun til om jeg havde det godt, om jeg ville noget andet, etc. - god service. stedet: 8/10, pæn lejlighed hun deler med en veninde. pigen: 8/10, flotte former og køn. Tatoveringen trækker lidt ned hos mig. selve akten: 7/10, lidt akavet og sløv start, men det blev bedre. Ingen kys, desværre. Savnede lidt passion, måske? Men bestemt godkendt. Det er ikke PSE, mere over mod en slags GFE, minus kys - hvis det findes? kommer jeg igen? Ja, hvorfor ikke? Det var en god oplevelse :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg