Hop til indhold
killingkalle

Brunette babe -privat hos mig - jylland

Recommended Posts

Prøv at tage chancen. Jeg tog også chancen igår og køre helt til Aalestrup for at møde en pige fra Letland også meget ny profil på al oprettet: 22/09 2022. men det var hende på billederne heldigvis. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
killingkalle skrev, for 2 timer siden:

Jeg har aftalt et møde med hende her i aften. Hun er oprettet D 7/11 nogen som har erfaring med hende? Og hendes Tlf er ikke på Krak. Er det et fare signal? Ja undskyld jeg spørger men er helt ny i det her ☺️

https://annoncelight.dk/showad/356271

Jeg tror næppe, at dette er en fake annonce - i så fald er det godt nok verdens dårligste forsøg på at hustle. Annoncen er jo ikke ligefrem særlig tiltalende - ja jeg forstår ikke rigtig, hvorfor den overhovedet tiltaler nogen: ingen brugbare billeder, alt er med kondom, ingen kys og ikke specielt billigt, når man tager hendes vage tillægspris i betragtning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
søndaghygge skrev, den 15.11.2022 at 14:36:

Vil faktisk godt sige det var okay ikke vildt over og ikke møg kedeligt stille og rolig lidt rolig pige 

Hvordan er hendes udseende? Ansigt osv?
Har du prøvet anal med hende og hvordan var det? Har skrevet med hende og hun virker ellers rigtig fræk, men måske det ikke er virkeligheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
mi2000 skrev, den 18.11.2022 at 13:45:

Hvordan er hendes udseende? Ansigt osv?
Har du prøvet anal med hende og hvordan var det? Har skrevet med hende og hun virker ellers rigtig fræk, men måske det ikke er virkeligheden?

Vil nok sige hun er lidt buttet. Men meget sød og pæn. 

Nej havde ikke kalorius i enden på hende desværre tænkte eller på det da jeg tog hende bagfra og hun nød lige af få fingeren samtidig med hun fik p i fisken

Men hun svare mig ikke mere nu efter jeg har prøvet hende engang

Del dette indlæg

Link til indlæg
søndaghygge skrev, den 20.11.2022 at 08:19:

Vil nok sige hun er lidt buttet. Men meget sød og pæn. 

Nej havde ikke kalorius i enden på hende desværre tænkte eller på det da jeg tog hende bagfra og hun nød lige af få fingeren samtidig med hun fik p i fisken

Men hun svare mig ikke mere nu efter jeg har prøvet hende engang

Tilbyder hun sex uden gummi 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ny bruger skrev, for 2 timer siden:

Tilbyder hun sex uden gummi 

Prøv at klikke på linket øverst. Derefter kan du med fordel _læse_ annoncen. Det fremgår ret tydeligt om hun gør eller ej.

"ALT sex INKL oral ER MED KONDOM."

Redigeret af Zieram

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...