Hop til indhold
PTHN

Generelle spørgsmål om sugardating

Recommended Posts

Hej 

 

Jeg har for nylig oprettet en profil på sugardaters, og i mit forsøg på at validere nogle af profilerne jeg kiggede på via forskellige googlesøgninger, kom jeg forbi dette forum. Anede ikke det eksisterede, men sikke et imponerende værktøj til at finde gode piger og undgå de dårlige! 

Jeg er helt ny i det her, og har nogle spørgsmål omkring sugardating, som i måske har tid og lyst til at svare på :)

  • Profilbillede - har i det på jeres profil? Er det vigtigt ift at komme i kontakt med pigerne? Er lidt skeptisk ift. diskretion og som jeg forstår reglerne skal det vise ens ansigt. 
  • Når jeg ser på profilerne på sugardaters er det imponerende hvor mange unge, smukke piger der søger en sugardaddy. Kan det virkelig passe, at så mange piger, der ser ud til at være okay ressourcestærke udforsker det miljø? Eller er der bare mange fake profiler med fx stjålne billeder? 
  • Hvordan validerer I pigers ægthed? Som sagt er jeg lidt skeptisk ift deres ægthed :) 
  • Hvordan approacher I pigerne ift at mødes relativt hurtigt og til korte møder? Er de generelt åbne for det? Jeg er ikke så interesseret i at skrive for meget frem og tilbage. 

Mvh.

PTHN

Redigeret af PTHN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

gode spørgsmål. 
ja har profilfoto, det behøver jo ikke være så vellignende, fra siden , mørkt osv ; men et godt foto , er til gengæld en vigtig indgangsvinkel for kontakt
Ja der er mange piger, og nej de er generelt ikke de ressourcestærke, der er virkelig mange med mange forskellige problemer, diagnoser, problematiske baggrunde, personlige problemer osv
Der er mange fake profiler, som kun vil sælge fotos , 
har ikke mødt nogle som ikke var dem på deres foto, men en del var ældre og have nok spist en enkelt flødebolle siden fotoet, jeg har sagt nej til 5 måske 6 af den grund når vi mødtes. Siden kan jo validere fotos , og det kan man så se på deres proil
Ja men skriv pænt og så kommer de piger som vil et hurtigt  møde selv ind på det, hvad vil du give i sugar, , tja så kan man ende me dat knalde dem timer sener 
god jagt, og ikke alt , heller ikke herinde , er som beskrevet ! der er kamp om opmærksomheden kan man sige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

NB: undgå at betale forud. betal heller ikke til hendes fætter eller ven som du lige skal møde foran hotellet, inden du får værelsesnummer.
Betal pigen når du møder hende, og dermed du har sorteret hovedparten af de useriøse og snydere fra.

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

og forventnings afstem, når du har en aftale, har f eks mødt flere som ikke ville give blow, nogle som var virkelig elendige til det , som nok første gang, og uenighed om gummi eller ej, og udløsning i munden kan være dumme misforståelser at stå med , uden afklaring, og så er prisen pludselig for stor, eller skal forhandles igen 
Mange af de som vil mødes først på en cafe, vil kun det, og så har jeg mødt en fast i over 1,5 år , som ville det og vi endte med en meget lang dejlig fast aftale 2 gange i måneden : så alt er som altid, tænk ikke for meget over disse råd, når du sidder i situationen, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke så afgørende, om du har et profil foto på din profil. På den måde kan du sagtens holde det diskret. Men når så du finder nogle interessante at skrive til, så giver du dem selvfølgelig tilladelse til at se dine skjulte foto på profilen. Det har virket fint for mig til at opnå kontakt. 

Ellers er jeg enig i, at man kan møde mange forskellige derinde. Både ressourcestærke og -svage. Tit kan man ud fra både billeder og tekst se, hvad du har med at gøre. Og ellers afslører det sig som regel i løbet af de første 2-3 beskeder, hvis man får skabt noget kontakt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilslutte mig alt hvad der er skrevet. Dog er der ikke mange velfungerende piger imellem desværre. 

Personligt vil jeg fraråde profilbillede. I de fleste menneskers øjne er sugardating prostitution og det er heller ikke helt løgn som det praktiseres på sugardaters. 

Kan godt forstå du forsøger at validere pigerne. Og overraskende ofte er det faktisk muligt at finde dem på fx facebook. Men undlad at fortælle hende det. Mange især unge piger bliver vildt provokeret af det. 

Tilsvarende er det en dum ide at skrive om sugarbabes, du har mødt og ønsker at se igen, i dette forum. Du ryger i bad standing med det samme hvis hun opdager det. Også selv om omtalen er positiv. 

Endelig skal man ikke altid tro på hvsd pigerne siger om hvor mange sugardaddies/sexkunder de har haft. Standardsvaret er en 3-4 stykker, men ofte kan du roligt gange op 10-20 gange. 

Nye profiler er for det meste piger der har været på sd før men som har skiftet profil. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...