Hop til indhold

Ens annoncer?

Featured Replies

Skrevet

Ja de ser ret ens ud. Da der står det er i Viborg, kan du være ret sikker på, at det er samme sted.

Jeg har før set annoncer fra andre steder med enslydende annoncer. Det er ikke et problem, så længe tøserne på stedet rent faktisk ønsker at tilbyde det samme. Min erfaring fra andetsteds end der i Viborg, er at ens annoncer snarere skyldes at tøserne ikke selv skriver annoncerne, og ikke har haft indflydelse på hvilke ydelser der står. Med andre ord at en dansktalende bagmand/telefondame er så venlig at skrive annoncerne for pigerne, uden lige at have spurgt dem hvad de hver især tilbyder.

Jeg har andetsteds (se separat anmeldelse) oplevet en telefondame der tog telefonen som om at hun var glædespigen, påstod hun var ledig, og at hun tilbød det jeg ønskede. Da jeg mødte op var den ønskede tøs ikke ledig, men jeg kunne vælge mellem de andre, som i øvrigt ikke tilbød det jeg ønskede.

Så mit råd er, at du kan lave en aftale med en af dem, men når du møder op skal du kunne abstrahere fra liderligheden og forlade stedet i en ruf, hvis hun, modsat det der blev oplyst i telefonen, ikke er ledig, eller hvis hun ikke yder det annoncerede. Så det er en god ide at du forinden har gjort dig klart hvor sørgelige ydelser du er villig til at betale for, og så skal du have en plan B i baghovedet.

Nogen vil måske sige at det er tarveligt at møde op, og gå igen, som om tøserne ikke er pæne nok. Det ville sgu da også være tarveligt, hvis det bare var fordi man lige fortrød i sidste øjeblik. Men når telefondamen prøver at tage røven på kunderne med annoncering af ydelser der ikke er afstemt med pigerne, så er man næsten forpligtet til at fortælle dem at de kan glemme det, og skride igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.