Hop til indhold

Bell i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Bell i går, efter at have venter på en beretning, men tog chancen selv..

Meget let at bestille tid, bare på dansk. 
Bell er rigtig nok en ung pige, men virker erfaren og ved hvad hun gør. Bryster er hjulpet men lavet rigtigt godt, og hun er spejlglat…

Starter altid med sex, så jeg er sikker på at komme hele vejen rundt. Ingen problem med det. Hun startede med at rengøre stjernen på mig og derefter en lille slikketur. Sku ikke noget jeg er vant til bare bliver gjort. Men ok med overraskelser….

Gik over i et blow som hun mester til perfektion, gummi på og så var det min tur til at smage. Glat og lækkert…

Derefter over i forskellige stillinger. Tror faktisk hun blev en anelse mere tændt af at jeg gav et par dask på hendes baller. Men dejligt at hun var villig til at tage imod helt i bund og med konstant øjenkontakt var jeg klar og afleverede på brysterne…

Super dejlig oplevelse som jeg absolut vil gentage. Alm.Vejle priser.

https://annoncelight.dk/showad/278197

Skrevet

Lyder godt, er det et diskret sted 

Skrevet
  • Author

Ligger ud til en stor vej, men parkering lige udenfor døren. Og kan gå ind af alm dør til en opgang og så komme ind af en anden dør til klinikken.

Skrevet

kysser hun? med tunge? hvor lang tid valgte du? passer alderen på 24-26år? 

Skrevet
  • Author

Spurgte ikke efter kys og hun lagde ikke op til det… Valgte 30 min og hun kunne sagtens være midt i tyverne. Sku svært med de thai…

Skrevet

ligner hun billederne i hendes annonce? er hun smuk? fik du massage bagefter?

Skrevet
  • Author

Synes bestemt hun ligner billederne og synes hun er dejlig smuk. Der var ikke tid til massage, trak tiden så det passede….

Skrevet

nu hedder hun "G one". jeg fik besøgt hende. hun er smuk, billlederne er af hende. massagen er også rigtig god. og hun kysser ved kemi (som vi heldigvis havde).

og taler udemærket engelsk. så et meget godt besøg. 

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.