Hop til indhold
Udlandskfyr5000

Monica thaigirl / 1- 2 - 3 Thaimassage ( Hold jer væk!)

Recommended Posts

Jeg har simpelthen oprettet mig som medlem, da jeg gerne vil advare jer andre !

Jeg havde skrevet skrevet til et par Thai piger, og tog desværre den første som skrev …

 

Det drejer sig om :

https://annoncelight.dk/showad/351444

Vi aftalte hurtigt at det var 30 min med det hele for 1000,- 

Jeg fik adressen som var imod Dalum, og da jeg ankom var det 1 - 2 - 3 Thaimassage.. (Har ikke læst anmeldelser derfra før nu) 

 

Da døren blev åbnet, var det SLET SLET IKKE pigen på billederne. Meget almindelig og med briller . Slet ikke køn.

 

Jeg lagde mig på maven, og hun begyndte straks med gnide hendes bryster . 3 min senere spillede hun den af med olie hvilket jeg sagde stop til… bagefter fik jeg til overraskelse kondom på og blowjob…. Blowjob skulle være uden i beskrivelserne også red hun mig og jeg kom…

 

Fra jeg gik ind til at jeg var ud cirka 12 min…. 
 

Falske billeder, ingen blowjob uden kondom og følte nærmest jeg blev smidt ud fordi der skulle komme andre…

Måden jeg fandt denne side på , var ved at søge efter 1-2-3 thaimasage….

 

hold jer væk!!! Kæft jeg føler mig snydt og 1000kr fattigere….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æregeligt at du ikke havde fundet denne side inden besøg, så kunne du have læst anbefalinger af piger, hvor du ikke kom ud for det du gjorde.

øv øv, men søg her og find den næste puge du skal besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv med denne dumme oplevelse. Kender slet ikke de andre piger som arbejder der, men anna , hun gør det virkelig godt. Sød og rar og hun ved hvad der føles godt. Stedet trænger virkelig til renovering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...