Hop til indhold

I aalborg findes en fræk naturlig pige Alice

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/356210

Her i dag , havde jeg egentlig besluttet mig for at prøve Camilla i aalborg . Bestilte tid , og kørte til adressen i vest byen .. Efter lidt forsinkelse , kom beskeden Camilla var blevet lidt dårlig , og en anden pige tog i mod mig med et kæmpe smil og spurgte om jeg ville møde hende i stedet . 

Det skulle vise sig at blive Jack Pot , for hendes venlighed og hendes måde at være på de første 30 sek sagde mig at dette nok skulle blive et godt møde .

Flot krop ✔️

Frækt smil ✔️

En indlevelse fra hendes side , som om vi kendte hinanden og havde mødt hinanden i byen. Skal man lede længe efter, jeg tror jeg fik hende varmet rigtig godt op , for hold op hun blev naturlig våd og det var altså ret frækt 

Mine bedste anbefalinger herfra, samt gentagelse fare 100 % og helst gerne i morgen .

Billederne passer 100 % , da jeg gik ind og Så hendes annonce .. Og hun er ret lækker .

Pas godt på hende , hun fortjener at blive behandlet med respekt , jeg ihverfald en respektfuld behandling af hende .

Ps Kun kysser rigtig godt 

Redigeret af EddieM

Skrevet

Lidt sjovt - jeg havde nogenlunde samme oplevelse. Havde bestilt hos Camilla for et par dage siden, men da døren blev åbnet var det Alice som tog imod, og Camilla var ikke tilgængelig. Ville måske have vendt om, hvis ikke hun så så dejlig og indbydende ud. Og fik også en lækker oplevelse, hun virker til at blive naturligt tændt, måske lidt uerfaren i branchen, men ikke tilbageholden når man først fik varmet hende op. Alt i alt en virkelig god oplevelse med en flot naturlig pige - talte et ok engelsk, selvom det ikke var helt gnidningsfrit. Spurgte lidt ind til hendes ekstras, men det virkede hun ikke superfortrolig med, så det holdt jeg mig fra. Mit bud vil være at man ikke får meget Deepthroat for pengene... 

Det trækker ned at der ikke blive varedeklareret ordentlig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.