Hop til indhold
jpe

Polet-klubber i Tyskland

Recommended Posts

Ved i hvad der findes af polet-klubber i Tyskland? Eller pauschal-klubber. Jeg ved godt at flatrate er forsvundet ;-)

Jeg er ikke interesseret i FKK hvor man forhandler og afregner kontant med pigen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart tænker jeg Dolce Vita i Wagenfeld og La Vita i Wallenhorst udenfor Osnabrück som et par alternativer.

Minuset med sådanne steder er at pigerne ikke er de kønneste i branchen og sexen er maskinesex. FKK er dyrere, men kvaliteten plejer at være det værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jpe skrev, den 12.11.2022 at 15:10:

Jeg ved godt at flatrate er forsvundet ;-)

Er flatrate helt forsvundet fra det tyske marked? 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 23 timer siden:

Er flatrate helt forsvundet fra det tyske marked? 

Det skulle jeg mene. Det blev vist gjort ulovligt. Alle klubber jeg kender/brugte er skiftet til en model med at betale for adgang til klubben for en dag, og så typisk priser på omkring 40 euro for 30 minutter og 70 euro for en time. Dertil kommer så evt. ekstra ydelser. Nogle (piger) tager penge for ting som anal, andre gør ikke.

Redigeret af Zieram
var ikke færdig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max Speed

Jeps, der er et par stykker i Hannover 

Besøgte club konge https://www.club-koenig-hannover.de/

for noget tid siden. Se programmet 0 stjerner i tv og overfør til en sexclub. Så har du niveauet 

Man kan som gutterne i programmet tage det som en oplevelse og grine af det bagefter - men fedt er det ikke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...