Hop til indhold

Recommended Posts

Hvorfor skal de halvgamle GP give sig ud for sugarbabes? Jeg skrev med hende her

https://sugardaters.com/da/profile/jBZ7Bd.ER-

En lidt overmoden sag, men med en profil, som indikerer frækhed - den frækhed, som man møder hos de halvgamle kvinder.

Men det skulle jeg ikke have gjort. Hurtigt blev jeg svinet til med bemærkninger om at jeg ikke havde råd til hende, og at gamle mænd generelt var umulige.

Og selvfølgelig toppet op med en blokering, da jeg tog til genmæle. å med mindre man er interesseret i havnearbejdersprog skal man holde sig fra hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en lignende oplevelse. Jeg skrev hej og spurgte om vi skulle lege.

Og så fik jeg råt for usødet, at jeg ikke havde råd til hende. Da jeg - men en smiley - skrev at de 800 kr. nok kunne findes tændte hun af og svinede mig til med at det måtte være dejligt at være gammel, så man ikke kunne huske fra gang til gang.

Jeg synes at hun virker lidt sølle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er intet i hendes profiltekst eller billede som lægger op til noget frækt direkte. Så jeg forstår simpelhen ikke hvad I har gang i. 

Man kommer længst på sugardaters og i livet generelt ved at tale pænt til folk. Som du råber får du svar. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, den 14.11.2022 at 12:19:

Der er intet i hendes profiltekst eller billede som lægger op til noget frækt direkte. Så jeg forstår simpelhen ikke hvad I har gang i. 

Man kommer længst på sugardaters og i livet generelt ved at tale pænt til folk. Som du råber får du svar. 

 

Vi er da fuldstændig enige. Nu var det bare sådan, at jeg skrev pænt og fik et havnearbejdersvar tilbage. Så jeg tror at hun har nogle problemer 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 1 time siden:

Vi er da fuldstændig enige. Nu var det bare sådan, at jeg skrev pænt og fik et havnearbejdersvar tilbage. Så jeg tror at hun har nogle problemer 

 

Har selv skrevet til hende helt neutralt og må indrømme hun er besværlig om end sproget var pænt nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...