Pikkemand 15 Skrevet 12. November, 2022 Hvorfor skal de halvgamle GP give sig ud for sugarbabes? Jeg skrev med hende her https://sugardaters.com/da/profile/jBZ7Bd.ER- En lidt overmoden sag, men med en profil, som indikerer frækhed - den frækhed, som man møder hos de halvgamle kvinder. Men det skulle jeg ikke have gjort. Hurtigt blev jeg svinet til med bemærkninger om at jeg ikke havde råd til hende, og at gamle mænd generelt var umulige. Og selvfølgelig toppet op med en blokering, da jeg tog til genmæle. å med mindre man er interesseret i havnearbejdersprog skal man holde sig fra hende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 12. November, 2022 Jeg har haft en lignende oplevelse. Jeg skrev hej og spurgte om vi skulle lege. Og så fik jeg råt for usødet, at jeg ikke havde råd til hende. Da jeg - men en smiley - skrev at de 800 kr. nok kunne findes tændte hun af og svinede mig til med at det måtte være dejligt at være gammel, så man ikke kunne huske fra gang til gang. Jeg synes at hun virker lidt sølle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 13. November, 2022 Er faneme fristet til at skrive til hende og spørge hvad hun er med til for den meget anstændige sum, 100 kroner, og se hvad hun siger til det tilbud 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 14. November, 2022 Der er intet i hendes profiltekst eller billede som lægger op til noget frækt direkte. Så jeg forstår simpelhen ikke hvad I har gang i. Man kommer længst på sugardaters og i livet generelt ved at tale pænt til folk. Som du råber får du svar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 16. November, 2022 MikkelRæv64 skrev, den 14.11.2022 at 12:19: Der er intet i hendes profiltekst eller billede som lægger op til noget frækt direkte. Så jeg forstår simpelhen ikke hvad I har gang i. Man kommer længst på sugardaters og i livet generelt ved at tale pænt til folk. Som du råber får du svar. Vi er da fuldstændig enige. Nu var det bare sådan, at jeg skrev pænt og fik et havnearbejdersvar tilbage. Så jeg tror at hun har nogle problemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 16. November, 2022 longdong skrev, for 1 time siden: Vi er da fuldstændig enige. Nu var det bare sådan, at jeg skrev pænt og fik et havnearbejdersvar tilbage. Så jeg tror at hun har nogle problemer Har selv skrevet til hende helt neutralt og må indrømme hun er besværlig om end sproget var pænt nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg