Hop til indhold
Endless

Sexede Melinda i Horsens

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/352519

Jeg fik taget min mødom på købesexområdet for en lille måned siden hvor jeg besøgte Melinda.

Jeg har tænkt meget over oplevelsen som også gav mig lyst til mere. Jeg har siden mit besøg tænkt på en gentagelse, men jeg er lidt en kryster og jeg turde ikke besøge en anden pige denne gang. Jeg er lidt bange for at blive snydt eller truet og gider slet ikke falske billeder. Jeg vil gerne have lidt mere erfaring inden jeg prøver andre, men jeg mærkede også den søde kløe. 

Jeg tog kontakt til Melinda og fik aftalt en time med kys. Kommunikationen gik fint og hurtigt på sms

Lejligheden ligger i et bolig kvarter og parkering lige i nærheden. Meget nemt at komme til. Jeg sendte en sms at jeg stod udenfor og hun lukkede hurtigt op.

Jeg følte mig straks velkommen. Hun er bare rigtig god til at læse stemningen og kunne sikkert se på mig at jeg var noget nervøs.

Der er ingen tvivl om at det er pigen fra annoncen som lukker op.

Jeg fik betalt og sagde jeg gerne ville tage et bad med hende, inden vi skulle igang med seancen. Badet sammen med hende koster ikke ekstra.

Hold nu op det er dejligt for en lidt ældre herre (start 50'erne) som mig at blive at blive sæbet ind af en underskøn ung pige med så lækker en krop som Melinda. Ikke et gram fedt for meget og vidunderlige små ungpige bryster.

Vi fik os tørret og ind på værelset, hvor julen er flyttet ind. Melinda elsker jul fortalte hun mig.

Jeg fortalte jeg gerne vil have en dejlig GFE oplevelse som sidst og det leverede hun igen til topkarakter. Jeg nyder helt vildt at se min lille fyr forsvinde ind i hendes mund når hun starter med BJ som er uden regnfrakke. Jeg ville også gerne prøve en 69 og det var hun helt med på.

Efter lidt tid fik jeg sagt jeg gerne ville have lidt sex og hun monterede et kondom og steg op på mig.

Vi fik prøvet lidt forskellige stillinger og jeg kan stadigvæk se hendes perfekte små baller, mens jeg tog hende i en doggie.

Jeg fik afsluttet i missionær stilling, hvor jeg rigtigt kunne mærke hendes lille krop mod min noget større.

Vi afsluttede seancen med lidt snak indtil tiden var gået. Her bliver man ikke smidt ud inden tiden er gået.

Hun er i Horsens indtil mandag hvor hun tager til Århus fortalte hun.

Jeg er glad for at jeg endelig tog mig sammen til at træde ind på købesex markedet og priser mig lykkelig over at mine første besøg er gået så godt med en glad og tiltalende pige.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en rigtig fin anmeldelse. Kan nikke gengældende til din oplevelse. Skal selv besøge hende for 3. gang i morgen. Glæder mig vildt meget. Hun er en ener. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Melinda i dag for 3. gang. Hun er simpelthen en fryd at være sammen med. Skide sød og lækker. Dejlig gfe oplevelse med masser af kys og nærvær. Hun er ganske enkelt vanedannende. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også lige forbi til en times hygge og som sædvanligt var jeg glad og tilfreds da jeg kørte igen :)  Hun giver bare en dejlig service 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jacobwm skrev, for 27 minutter siden:

Kan se at hendes humør tidligere ikke har været det bedste. Men hun er oven på nu?

Nogen der har prøvet en mere PSE oplevelse med hende? 

Hvor kan du se det med humør du snakker om?

Jeg er også interesseret i at høre lidt mere om hende- nu er hun i Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende en del gange og er aldrig blevet skuffet. 
Hun er glad for sine kunder og er klar over at der er kontant afregning på Euroguide hvis man ikke giver en god service. 
Jeg synes godt om man er sikker på det er hende som åbner døren og hun altovervejende har positiv omtale

Vedr PSE har jeg ikke læst en anmeldelse om Melinda hvor det er beskrevet og hun virker heller ikke som typen på mig. 
Jeg ser hende som naboens dejlige unge datter som du får en chance med og der er hun super dejlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Utilregnlig

Undskyld min manglende viden i denne Verden men hvad dækker udtrykket PSE over 

Med alle de forkortelser som efterhånden bliver mere og mere dagligdag så må det nødvendigvis snart udkomme en ny Ordbog i Danmark udgivet af EG 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende et par gange for en del år siden da hun startede op i KBH, og der leverede hun god PSE bl.a. anal og mega med slug. Hun fik dog ret travlt og del brødre havde skuffende oplevelser. Håber hun har det godt i Jylland.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jacobwm skrev, for 8 timer siden:

Kan se at hendes humør tidligere ikke har været det bedste. Men hun er oven på nu?

Nogen der har prøvet en mere PSE oplevelse med hende? 

Ja hun er ovenpå igen og er helt på toppen. PSE har hun også på programmet endnu og det er topklasse.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...