Hop til indhold

Dele en GP?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle 

Jeg har i et stykke tid gået med ideen om at dele en GP med en anden. skulle der være en anden med samme interesse så skriv en besked :)

jeg er i kbh 

jeg har fulgt med på siden i et stykke tid og håber jeg har placeret min tråd det rigtige sted

god dag derude! 

af årsager jeg ikke kender, kan jeg ikke svare folk da den siger jeg har nået max beskeder for i dag? har vel og mærke kun lavet dette oplæg haha . så i må give mig et alternativ til at skrive tilbage 

Redigeret af cphgoods

Skrevet
cphgoods skrev, for 45 minutter siden:

af årsager jeg ikke kender, kan jeg ikke svare folk da den siger jeg har nået max beskeder for i dag? har vel og mærke kun lavet dette oplæg haha . så i må give mig et alternativ til at skrive tilbage 

Det er nok en beskyttelse mod spam.

For en måneds tid siden kom der en del spam-indlæg, hvor nye brugere overdængede samtlige tråde med indlæg med obskure links.

Så det er smart hvis man begrænser en ny brugers indlæg til f. eks. eet pr. dag. 

Har selv en fantasi om at dele en GP.
Men dels skulle det helst være med pigen i centrum, og helst en dansk GP .. een af de engagerede.
Dels er det nok for grænseoverskridende for mig, jeg er en god del for usikker tænker jeg ... 
Så det er et langtidsprojekt .. hvis det når at blive til noget ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
cphgoods skrev, for 2 timer siden:

Redigeret for 1 time siden af cphgoods

Kan se du er nyoprettet bruger, der skal gå 24 timer før du kan sende breve.:)

Skrevet

Jag delar gärna på måndag kväll om ts inte kan. 

Skriv till mig. :)

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 20 timer siden:

Lyder som en sjov ide :)

Er du frisk? :P

Skrevet
cphgoods skrev, for 4 timer siden:

Er du frisk? :P

hvad har du af tanker mht pige??

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 51 minutter siden:

hvad har du af tanker mht pige??

Ift uddseende eller ? 

Skrevet
cphgoods skrev, for 5 timer siden:

Ift uddseende eller ? 

Bare generelt... skulle jo gerne være en lidt lækker pige :)

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 11 minutter siden:

Bare generelt... skulle jo gerne være en lidt lækker pige :)

Helt enig 

Tanken er først at se hvem der tilbyder det og så indsnævre derfra :) der er desværre ikke mange der tilbyder dp for tiden af hvad jeg kan se 

Skrevet

Kunne være sjovt - bare du ikke er interesseret i fyren sexuelt - men mere for at opleve pigen blive taget godt og grundigt - til hendes fornøjelse, ideelt set

Skrevet
  • Author
Jakoblaursen skrev, den 14.11.2022 at 21:16:

Kunne være sjovt - bare du ikke er interesseret i fyren sexuelt - men mere for at opleve pigen blive taget godt og grundigt - til hendes fornøjelse, ideelt set

lige præcis! :P

Skrevet

Blev der afholdt en trekant? Min erfaring er desværre, at ret mange kan skrive, at de er interesserede, men så mislykkes alle forsøg på planlægning, og der bliver faktisk ingen trekant. Jeg håber selvfølgelig, at cphgoods var fik opleve en trekant. Kunne være intressant at vide, hvis det lykkedes. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.