Hop til indhold

Monica…. As good as it gets

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde et fantastisk besøg af Monica for 3 år siden og har jagtet en gentagelse siden. Men når man har andre i sit liv er det ikke så let med outcall, som Monica forståeligt udelukkende gør sig i.

Men jeg havde fanget muligheden for at leje et værelse på timebasis med kontant betaling, og kontaktede Monica for at høre om det var et sted hun ville mødes. Hun svarede hurtigt og efter lidt mere info aftalte vi et møde dagen efter. Så kunne jeg bare glæde mig.

Formiddagen efter fik vi de sidste detaljer på plads, og Monica mødte op i endnu bedre tid end jeg, så vi mødtes ved hendes bil og gik sammen ind. Der blev afregnet til værelset og til Monica og herefter tog jeg et hurtigt bad.

Da jeg kom ind igen blev jeg mødt af et stort kram og derefter lige til intense tungekys, som en kæreste man ikke har set i lang tid. Og sådan var hele den time. Vi lagde os ned, hænder over det hele, BJ til mig der gik over i sidelæns 69 da Monica knappede sin bodystocking op. Og sådan fortsatte det i en time med 4 udløsninger (jeg var helt helt færdig til sidst)….. 3 fra BJ med mega og 1 gang ved samleje, har aldrig prøvet noget lignende. Hun har fantastisk teknik, bruger ikke glidecreme og er så naturlig og fræk, samtidig med at man kan holde en god samtale i pauserne. Hvis alle kvinder var som hende var der fred i verden tror jeg….

Timen den gik, ingen hastværk. Monica tog et bad mens jeg ventede på værelset og vi gik sammen ud og hvert til sit. Men vi skal ses igen så snart lejligheden byder sig. Bedste oplevelse til dato.

Thanks for the best experience ever Monica ❤️

Pigen: 10

Service: 10

Kommunikation: 10

Skrevet

Lyder lækkert! ...hvor har du lejet værelset? hvis du vil ud med det? :)

Skrevet

Er det 1500 for en time - og så er der ikke noget ekstra for transport til hende, er det inkluderet i prisen?

eller er der 2-300 ekstra for taxa el noget?

Skrevet
  • Author
ChasB skrev, for 20 timer siden:

Lyder lækkert! ...hvor har du lejet værelset? hvis du vil ud med det? :)

PG på Lyngbyvej, fint værelse

Skrevet
  • Author
Jakoblaursen skrev, for 19 timer siden:

Er det 1500 for en time - og så er der ikke noget ekstra for transport til hende, er det inkluderet i prisen?

eller er der 2-300 ekstra for taxa el noget?

Det var inkl transport, ved ikke om hun tager ekstra hvis længere væk eller hun bare holder sig til en vis afstand af KBH, men det kom aldrig på tale. Heller ikke ved mit første besøg der var lidt længere væk.

Skrevet
Jumper skrev, for 39 minutter siden:

Det var inkl transport, ved ikke om hun tager ekstra hvis længere væk eller hun bare holder sig til en vis afstand af KBH, men det kom aldrig på tale. Heller ikke ved mit første besøg der var lidt længere væk.

Lyder godt :) Det øger interessen:) Meget positivt:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.