Hop til indhold
Frække Tanja

❤️ Frække Tanjas adventskalender 2022 ❤️

Recommended Posts

Hej alle i dejlige mænd. 

Så er det endnu engang tid til årets kalender. ;)

Der er tilmelding fra nu og frem til den 25. November gratis. En tilmelding giver et gratis lod i puljen. Ønsker du, at øge dine vinderchancer, kan der tilkøbes ekstra lodder i puljen, for 100kr stk. 

Vil du tilmeldes efter d.25. november koster det 100kr og 100 pr. Yderligere lod. 

Der trækkes hver søndag i advent en heldig vinder fra puljen, som kan se frem til 30 min, med alt det blide, i mit fantastiske selskab :wub:

Skriv pb med overskrift: "advent 22" og besked med du ønsker at tilmelde dig, hvor du ønsker at indløse og evt antal ekstra lodder, så sender jeg nummer der skal overføres til :)

DER KAN INDLØSES I: VALBY, SVALEREDEN, HADSTEN, STØVRING. SÅ KAN DU IKKE INDLØSE EN AF DISSE STEDER, SÅ ER DENNE KONKURRENCE IKKE FOR DIG..

Jeg har været så uheldig at falde ned af min trappe og har slået mit knæ, så det er lidt uvist hvornår jeg er tilbage på pletten, med dejligt selskab til herskabet. Men så snart jeg er på toppen igen, kan der indløses frække adventsgaver. (Forhåbentligt hurtigt) <3

Sæt igang, så vi kan alle kan få noget at se frem til her i julen :D

Mange juleknus fra jeres frække Tanja. 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Så skriv pb som der står i opslaget :D

Jeg er simpelthen blind. sad og tænkte "hvordan tilmelder man sig?" :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Fedt initiativ - mine vinder changer er små, da jeg hallerede har været heldig at vinde i din tidligere julekalender - men tak, jeg tilmelder mig ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Frække Tanja

Det bliver ikke rigtig jul uden din adventskalender - det er sgu da bare en fantastisk hyggelig tradition du har skabt :)

Jeg håber du har det godt, på trods af din tur ned af trappen. Rigtig god bedring.

Kram, AB 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, 1 time siden:

Jeg har et spørgsmål : Må @Hans69 deltage med mere end et lod ??!!??!

Øh? Et er vel nok?? På en go´ dag :biggrin:

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg

DER SKAL VÆRE INFO OM HVOR DER ØNSKES AT INDLØSE EN EVT PRÆMIE. 

Fremgår det ikke af din besked, er du IKKE  tilmeldt...

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

VIGTIG INFO!!:

Når en vinder trækkes om søndagen, så har man til ONSDAGEN efter, til at svare på min vinder besked.. Svarer man ikke inden onsdag kl.23, vil jeg trække en ny vinder ved næste trækning. 

DERUDOVER ER DET KUN JUL EN GANG OM ÅRET, SÅ HAR BESLUTTET, AT LIGGE KOPIER, AF DE KØBTE EKSTRALODDER I EN BØTTE FOR DIG SELV. FRA DEN TRÆKKER JEG EN EKSTRA VINDER D.24. DECEMBER. Vinderen her har til d.28. december til at svare på min vinder besked. Sker dette ikke går gevinsten til spilde og ingen vinder. 

tak for jeres tilmeldinger dejlige mennesker. Håber det bliver en ligeså stor succes som det var sidste år <3

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
eye2eye2 skrev, for 12 minutter siden:

Sikken en tradition! Stor ros til Tanja for at sprede smil og juleglæde!

ja hun er sku en fræk tøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en ide, men det er herved nødvendigt, at nogle flere køber EKSTRALODDER.

MIn ide er, at jeg HVER d.1. hele år 2023, trækker en vinder fra bøtten med EKSTRALODDER. 

100kr pr ekstra lod eller 6 lodder for 500.

(De der allerede har købt, kan evt opgradere til rabat tilbud)

Synes det kunne være hyggeligt, at se om det kan blive en succes, ligesom selve kalenderen her. Håber i vil støtte op og købe lidt lodder, så vi har noget at se frem til hele året. 

(Det kræver minimum 12 forskellige mænd i puljen, for at jeg realisere det)

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har en ide, men det er herved nødvendigt, at nogle flere køber EKSTRALODDER.

MIn ide er, at jeg HVER d.1. hele år 2023, trækker en vinder fra bøtten med EKSTRALODDER. 

100kr pr ekstra lod eller 6 lodder for 500.

(De der allerede har købt, kan evt opgradere til rabat tilbud)

Synes det kunne være hyggeligt, at se om det kan blive en succes, ligesom selve kalenderen her. Håber i vil støtte op og købe lidt lodder, så vi har noget at se frem til hele året. 

(Det kræver minimum 12 forskellige mænd i puljen, for at jeg realisere det)

Du er da fuld af frække og gode ide’er …. Hvor tæt er vi på de 12 ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sønderjyden68 skrev, for 4 minutter siden:

Du er da fuld af frække og gode ide’er …. Hvor tæt er vi på de 12 ? 

Der mangler minimum 7 mere 

Del dette indlæg


Link til indlæg

BRØDRE kom nu lidt ind i kampen … det er da en spændende og fræk ide med sådan et lotteri hele året igennem …. Og det er da en F…… lækker og fræk præmie  ;-);-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, den 14.11.2022 at 00:39:

Gi´ mig fire mere, så mangler der kun 6 ❤️

Ja @Hans69 nu prøver jeg på at slå dig her også :lol:

Redigeret af Mister12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 15.11.2022 at 12:16:

Så mangler vi 5, der ønsker at øge deres vinder chancer <3

Vi er stadig 5 fra guys ;) der er 8 dage tilbage, til at ændre på det og være en del af spændingen året ud :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 41 minutter siden:

Vi er stadig 5 fra guys ;) der er 8 dage tilbage, til at ændre på det og være en del af spændingen året ud :wub:

Ja se nu og komme frit frem, så vi er sikker på at @Hans69 ikke vinder for meget:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...