Hop til indhold
muhbra

Bianka -B2B Østerbro

Recommended Posts

Jeg har lige være forbi Bianka.
Det starter med lidt problemer med at få fat i hende på whatsapp, fordi det virker som om hun svarer mens hun har gang i andre kunder.
Vi får aftalt en tid og jeg møder op til tiden og bliver lukket ind.
Lokationen er i et travlt område/boligblok, hvilket jeg ikke synes om ift. diskretion.
Jeg kommer ind i lejligheden af en dejlig Bianka som  passer med hendes billeder og hun er iført et frækt outfit.
Hurtigt bad, og så ind og ligge på briksen, med røven i vejret. Her slutter det positive så desværre..

Hendes "massage", hvis man overhovedet kan kalde den det, var skuffende for at sige det mildt. Hun er alt for hurtig med hænderne og går ikke dybt på nogen måde.
Den olie hun bruger lugter virkelig af sprittusch.. hvilket ikke er rart for lugtesansen. Der er ret koldt i lejligheden, hvilket er et kæmpe minus for mig, da jeg fryser ret nemt.

Efter en halv time ca. bliver jeg beordret til at vende mig om på ryggen. Igen er "massagen" ikke god, og selv med "lingam" delen bliver det hele bare et meget hurtigt show, da hendes hænder farer rundt.

lidt tid efter rykker vi så over på sengen hvor B2B delen skal foregå, og her glæder jeg mig siden hun har en vanvittig fræk krop med alle de rigtige former.

Jeg får noget der ligner 1 minuts B2B og så er det ellers bare en turbo HJ til jeg kommer...

Slutter af med et bad og jeg er ude på gaden igen efter 50 minutter. Jeg havde bestilt en time, men jeg fik nok sammenlagt 40 minutters behandling..

Hun er ikke i danmark meget længere, men jeg kan ikke anbefale hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rimelignysgerrig

Tak for anmeldelsen.

Bianka har før været på min radar, men det bekymrede mig, at jeg ikke kunne finde nogle anmeldelser, og den eneste jeg kunne finde med stor sandsynlighed var fake. 

Ked af du skulle spilde dine penge, men du har formegentlig sparet andre for deres. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...