Hop til indhold
RANDERS8660

weekende tur I Hamburg

Recommended Posts

RANDERS8660 skrev, for 55 minutter siden:

Hej broder

Jeg har planlagt en tur til Tyskland, men jeg har aldrig været i Reeperbahn , hvor kan man finde bedste oplevelse.

Er der nogen som vil være med turen.

Mvh.Mehran

Hej Mehran - Jeg skal bare lige være sikker her, leder du efter gode råd til hvor man går hen i Hamburg?

Eller mere bare en at følges med derned?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

RANDERS8660 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg leder efter god råd til Hamburg.

Okay, helt klart - det var bare inden at jeg bevægede mig ud i et længere skriv osv

Jeg har tilbragt en del somre dernede med arbejde og derved også en masse frække fornøjelser

Reeperbahn er en fantastisk, stor og lang gade, og det primære "love-action" på denne gade, finder du omkring hvor Davidstraße rammer Reeperbahn - og så ca. i 150-200 meter i hver retning på Reeperbahn fra dette kryds...Det er dog mit indtryk, at det mest er stripklubber mv. på Reeperbahn, men der findes vist også nogle steder hvor du kan få ekstra, på en del af dem (måske lapdance, måske sex - Meld gerne tilbage hvis du prøver!) 

Imellem Davidstraße og Silbersacksstraße som går parallelt med hinanden er der rigtig mange muligheder for at møde piger på gaden, dette er dog blandet udenlandske og tyske piger, der inviterer dig på gaden... Jeg har ikke selv prøvet lige disse, da jeg syntes forholdende virkede lidt kummerlige, og prisen derefter self... - har set massere gå ind i nogle gamle opgange, hvor pigerne så deler en lejlighed osv til en hurtig omgang...//smag og behag...

-Det samme forgår nogenlunde på Davidstraße, hvor jeg har været oppe to steder, - Det ene sted valgte jeg at gå igen, fordi værelset var meget slid/klamt og det nærmest var en militær-feltseng man skulle ligge på Det andet sted, smukt (det er ikke svært at spotte pigerne og stederne...)

og så til pointen: Herbertstraße er gaden du skal starte på(lille sidegade til Davidstraße) - Det er ligesom red light district i Amsterdam, hvor kvinder sidder linet up, bag vinduer, i det smukkeste lingeri, åbner smilende vinduet, siger hej osv... Her er værelserne også virkelig pæne... og kvinderne gudinde agtige-smukke 
Det suser næsten i kroppen bare ved tanken hehe...  - Her får du en god oplevelse!
-sidst jeg var der hed entre-gebyret 50Euro for at komme ind (hos nogen af pigerne er et handjob inkluderet heri) - ellers er det nogenlunde samme priser, men kan variere lidt fra pige til pige...
Nb: hæveautomaten på Herbertstraße har nogle vilde gebyrer ved hævning, så hav penge med hjemmefra...

På den modsatte side af Reeperbahn(ned mod floden) er det vist mest lidt små barer, sex-shops(udstyr), sex biografer osv... og måske en enkelt sexklub...
 

og så lidt gode råd:
-Undgå at filme eller tage billeder alle steder i dette område og slet ikke på Herbertstraße,.... -Reeperbahn er mere "lovligt" til et ferie-foto....
-Du må ikke drikke af glasflasker på gaden, hvis du har tænkt dig at nyde en pils fra en kiosk i "pausen" ...

-og lige en warning: 
Min kammerat fulgte med to kvinder til en trekant op på et værelse på Davidstraße - alt virkede fint, skønt og det hele -De tilbød ham en drink, til at starte på, så de kunne aftale hvad der skulle ske -og senere kom de med en fadøl til ham forklarede han... og mens den ene er godt igang med ham, var den anden kvinde åbenbart gået ud og han har haft en form for blackout(tidligt på aftenen, han var ikke fuld)
- han kommer til sig selv ved at kvinde nr 2, kommer ind på værelset igen og smider hans dankort på stolen.... Det viser sig så, at de har lænset hans konto (der stod heldigvis ikke meget på) men han kom ud, forvirret, tømt for penge og ikke særlig stolt hehe...(vi er lidt bange for at han blev dopet med et eller andet)
-Så rådet kan være her: Flyt dine penge over på en anden konto, og ryk dem tilbage når du skal hæve... og så drik kun det du bliver tilbudt, hvis du ser at det bliver åbnet...
Men det er jo en enkelt forseelse, som man ikke skal lade modet gå af på.... Jeg har haft mange fornøjelser der, og kun oplevet dette éne tilfælde af "øv-tur"....

Husk at passe på lommetyve også....
og så start på Herbertstraße - Man bliver et bedre menneske hehe - god tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
RANDERS8660 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har planlagt en tur til Tyskland, men jeg har aldrig været i Reeperbahn , hvor kan man finde bedste oplevelse.

Start din tur med at besøge https://www.saunaclub-harmony.com/

hvis du gerne vil nyde nogen piger i fri dressur uden at blive tørret i røven - tag så ind til Kiez senere på aftenen og sig at du allerede har været sammen med 3 - 4 piger, ikke har flere penge og ikke kan mere, når pigerne begynder at antaste dig og tilbyde dig det ene og det andet, som de sjældent holder, medmindre det koster meget mere - og kommer der pludselig en ekstra pige ind på værelset - så er det med at lukke pungen 100%

Men jeg kan anbefale dig hvis du vil vide mere om St. Pauli at booke en eller flere ture her:

https://www.getyourguide.dk/hamborg-l23/sex-og-kriminalitet-i-st-pauli-tur-for-voksne-18-t39525/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jabe
RANDERS8660 skrev, den 11.11.2022 at 21:33:

Jeg vil køre fra Århus i morgen omkring middag 

Hvilken dato tager du afsted? Jeg skal nemlig derned d. 7-9 dec.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...