pokerface2000 111 Skrevet 10. November, 2022 (edited) Forstår ikke kvinder - kommer aldrig til det ! Nogen der er friske på, at komme videre ? Vi starter simpelthen et frirum, hvor vi bare har alt til fælles, Jeg tænker lidt : fedt hus,, 4 seperater afdelinger , plads til mandehygge osv ! Jeg er efter 30 år ægteskabskamp klar Redigeret 10. November, 2022 af pokerface2000 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 111 Skrevet 11. November, 2022 Var squ temmelig beruset - men hvad er det man siger med sandheden og fulde folk 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5073 Skrevet 11. November, 2022 pokerface2000 skrev, for 4 timer siden: Var squ temmelig beruset - men hvad er det man siger med sandheden og fulde folk Så du søger nogen at drikke sammen med - har du prøvet den lokale bænk i parken? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 199 Skrevet 11. November, 2022 In vino veritas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Speed 15 Skrevet 11. November, 2022 pokerface2000 skrev, for 19 timer siden: Forstår ikke kvinder - kommer aldrig til det ! Nogen der er friske på, at komme videre ? Vi starter simpelthen et frirum, hvor vi bare har alt til fælles, Jeg tænker lidt : fedt hus,, 4 seperater afdelinger , plads til mandehygge osv ! Jeg er efter 30 år ægteskabskamp klar Ingen rigtige svar… vi ville gerne men tør ikke ikke … råd: flyt til Thailand, der opnår du den samme frihed uden besværet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 1279 Skrevet 12. November, 2022 (edited) pokerface2000 skrev, den 10.11.2022 at 22:44: Vi starter simpelthen et frirum, hvor vi bare har alt til fælles, Jeg tænker lidt : fedt hus,, 4 seperater afdelinger , plads til mandehygge osv ! Slet ikke noget for mig! Jeg hader biler, øl og fodbold (og al anden sport) ... Jeg vil hellere lave mad eller filosofere sammen med een eller anden kvinde ... Men det er rigtigt, hvis der går kæreste i den, så er der problemer. Har gjort mine erfaringer, totalt katastrofale, men er dog meget opmærksom på at jeg har været særlig uheldig ... eller særlig naiv ... Max Speed skrev, for 21 timer siden: flyt til Thailand, der opnår du den samme frihed uden besværet Er det da ikke ret besværligt at flytte til Thailand ... ? Redigeret 12. November, 2022 af sneræven 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 328 Skrevet 12. November, 2022 Skal det forstås som et bøssekollektiv? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg