Hop til indhold
pokerface2000

Mande kollektiv

Recommended Posts

Forstår ikke kvinder - kommer aldrig til det ! Nogen der er friske på, at komme videre ? Vi starter simpelthen et frirum, hvor vi bare har alt til fælles, Jeg tænker lidt : fedt hus,, 4 seperater afdelinger , plads til mandehygge osv ! Jeg er efter 30 år ægteskabskamp klar :biggrin::x

Redigeret af pokerface2000

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 4 timer siden:

Var squ temmelig beruset - men hvad er det man siger med sandheden og fulde folk:biggrin:

Så du søger nogen at drikke sammen med - har du prøvet den lokale bænk i parken?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max Speed
pokerface2000 skrev, for 19 timer siden:

Forstår ikke kvinder - kommer aldrig til det ! Nogen der er friske på, at komme videre ? Vi starter simpelthen et frirum, hvor vi bare har alt til fælles, Jeg tænker lidt : fedt hus,, 4 seperater afdelinger , plads til mandehygge osv ! Jeg er efter 30 år ægteskabskamp klar :biggrin::x

Ingen rigtige svar… vi ville gerne men tør ikke ikke … råd: flyt til Thailand, der opnår du den samme frihed uden besværet

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, den 10.11.2022 at 22:44:

Vi starter simpelthen et frirum, hvor vi bare har alt til fælles, Jeg tænker lidt : fedt hus,, 4 seperater afdelinger , plads til mandehygge osv !

Slet ikke noget for mig!  :D:D
Jeg hader biler, øl og fodbold (og al anden sport) ... 
Jeg vil hellere lave mad eller filosofere sammen med een eller anden kvinde ... 
Men det er rigtigt, hvis der går kæreste i den, så er der problemer.
Har gjort mine erfaringer, totalt katastrofale, men er dog meget opmærksom på at jeg har været særlig uheldig ... eller særlig naiv ... 

Max Speed skrev, for 21 timer siden:

flyt til Thailand, der opnår du den samme frihed uden besværet

Er det da ikke ret besværligt at flytte til Thailand ... ?

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...