Hop til indhold

Elite brazilian erotic massage - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg var heldig med min aftale med Rio (https://annoncelight.dk/showad/356348) her til aften. En time sammen med en dejlig kvinde - 1600 kr. Hun er superlækker. Hun holder til på et velkendt sted i Aalborg, meget centralt. Stedet er fint, selvom der vist holder 4 piger til der.

Billederne i annoncen er hende. Videoen viser meget godt, at hun har en ret vanvittig figur. Vilde kurver og det hele sidder godt.

Når stemningen er så god, så bliver et besøg bare godt. Hun er meget indbydende og kroppen for vild. Skal jeg på besøg igen, så bliver det enten den store udgave, eller den helt lille. For mig fungerer det blowjob med kondom bare ikke helt optimalt, men sådan er vi sikkert forskellige ;)

En mørk skønhed med charme, humor, ægte interesse, en fantastisk krop - og ægte billeder. Endelig!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.