Hop til indhold
Hapfap

Kris underlig og ubehagelig oplevelse

Recommended Posts

 

https://nympho.dk/n8692/2959/kris/

Jeg var forbi i går. 
30 min med deepthroat - 1500kr. 
 

Jeg blev hentet udenfor bygningen af Kris, som så næsten ud som på hendes billeder. Smuk ung pige omkring de 20-24år. Hun tog rigtigt pænt imod mig, og det virkede godt indtil videre, trods hun var 10 min forsinket. Hun snakker en anelse engelsk, men det er meget begrænset. Hun forsøgte dog at konversere og jeg syntes egentligt, at hun virkede mega cute.. Ung og uskyldig. 

Vi kom op i lejligheden, som var en meget lille, men hyggelig hotellejlighed. Jeg synes at stedet lugtede en anelse underligt, men tænkte ikke vildt meget videre over det. I bad med mig og ud til Kris bagefter. 
Her begyndte jeg at få underlige vibes fra Kris. Hun snøvlede lidt og virkede ikke helt som om, at hun vidste hvad hun skulle.. Sprogbarriere? Træt pige? Uerfaren? Hun fortalte mig i øvrigt at det var hendes ‘manager’, som jeg havde været i kontakt med, så jeg skulle lige fortælle hende hvad jeg ville have. 
Vi kom i gang med øko blow, som udviklede sig til deepthroat. Jeg begyndte at mærke en let sviende fornemmelse på min pik.. wtf? Og så skete der noget underligt. Under deepthroat faldt en underlig halvfast substans ud af hendes mund.. Hun fjernede den hurtigt, men det kunne måske ligne en pose snus? Wtf?? (Andre der har prøvet det før?) Hun forsatte lidt, og det var egentlig ok udført, men jeg var blevet lidt tændt af af det foregående, som var sket..

Hun begyndte at ride mig omvendt, og her begyndte jeg at kunne lugte hende.. Og det var ikke parfume eller lækker naturlig kropsduft som duftede.. Nej, det var en lugt af uvasket krop.. Sådan en halvt fisket lugt, som man kan have efter mange timers træning i gammelt uvasket tøj samtidig med manglende bad i flere dage.. Lugten var så slem, at jeg skiftede stilling, i et lidt naivt forsøg på at få lugten på afstand.. Det hjalp ikke.. Jeg havde lagt mærke til lugten nu, og jeg ville egentlig helst bare blive færdig og komme afsted igen.. Jeg prøvede at færdiggøre mig selv, som jeg egentligt tit gør hos gp’er, og da Kris’ krop er virkelig virkelig flot, tænkte jeg, at det kunne jeg sagtens.. Hun gjorde sig lækker for mig. I 1 minut. Og så begyndte hun at hive fat i sin ecigaret (de der, som man loader med en lille smøg. Ganske populært i Østeuropa), og begyndte at ryge mens jeg wankede.. Igen, wtf??? 
Jeg måtte stoppe. Jeg var helt tændt af nu. 
 

Kris kunne ikke forstå, at jeg stoppede, og hun undskyldte frygteligt mange gange, og fortalte at hun ikke forstod mig og hvad jeg ville have.. Hun undskyldte også sin krop og sagde, at de mærker (røde pletter) hun havde på kroppen altså var psoriasis og ikke stik fra nåle, trods at jeg intet havde nævnt noget omkring det. Tværtimod, så komplimenterede jeg hende og hendes krop mange gange. Hun var trods alt virkelig smuk. 

Hun virkede oprigtigt ked af situationen og undskyldte så meget, at jeg selv blev berørt af det. Har aldrig oplevet en gp sige undskyld på den her dybtfølende måde før. 
 

Alt i alt en virkelig underlig oplevelse, som er vildt ærgerlig. For hun virkede i starten virkeligt sød, og som en der havde styr på lortet..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er i min bog ingen undskyldning for at være usoigneret og det lyder det jo til hun var.

Træls oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hapfap skrev, for 11 timer siden:

 

https://nympho.dk/n8692/2959/kris/

Jeg var forbi i går. 
30 min med deepthroat - 1500kr. 
 

 

 

Øv for dig @Hapfap, kan se du er ny, så velkommen til, du kunne måske have draget nytte af at have læst den seneste anmeldelse fra d 31/10-22.

 

Kan ikke sige mig fri for at også føle med pigen, der tilsyneladende "sejler lidt rundt"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi smukke Kris. Hendes attitude var okay, serviceminded og naturlig glad og imødekommende, men når det kommer til hygiejnen kneb det gevaldigt.

Tisselugten forsvandt efter en flot ridetur, men en efterfølgende doggy endte med indtil flere vinde, som til sidst dræbte den sidste rest af fyrig gejst.

Synd da hun virker som en oprigtig sød pige. Jeg skulle nok have lade falde en bemærkning omkring hendes lette omgang med almindelige standarder for hygiejne.

Men jeg fortrak. Underlig modsatrettet oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BGI skrev, den 20.11.2022 at 09:08:

men en efterfølgende doggy endte med indtil flere vinde

altså hun pruttede??

eller kan det have været "skede prutter"?, hvilket ikke er unormalt under sex, og de skabes på grund af undertryk i skeden, og jo mere manden kan udfylde pigen, jo større er chancen for at skede prutter opstår, det er vist ikke noget pigen kan styre selv

Det ovenstående er som jeg har forstået detB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BGI skrev, for 17 timer siden:

Det var umiskendelig pruttelugt gange flere. Synd for pigen og lystdæmpende for gæsten

Puha, det lyder ikke godt, og ja rigtigt synd for pigen også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...