Hop til indhold
jp

Faldt over AL GB d, 16-11

Recommended Posts

Har tilmeldt mig :)Hun ser skøn ud! Har fået ok til at kopierer AL

Go dag JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, den 10.11.2022 at 13:16:

Har tilmeldt mig :)Hun ser skøn ud! Har fået ok til at kopierer AL

Go dag JP

har du fået et svar tilbage fra hende jeg har også tilmeldt mig men ikke hørt noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, for 4 timer siden:

har du fået et svar tilbage fra hende jeg har også tilmeldt mig men ikke hørt noget

Du skal skrive til email adressen

[email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg

kære Jan J. jeg forstår du er lidt usikker på om det er reelt. for det første, så sender du en mail og 8 minutter efter skriver du i dette forum, at du ikke har fået svar. jeg kan desværre ikke være på min mail hele tiden, men svarer altid så hurtigt jeg har mulighed for det. 

Så skriver du, at du tror det er svindel. jeg skriver og tilbyder, at du kan ringe og tale med mig, så du ved jeg eksisterer og ikke er en mand som du er bange for... og så melder du fra. 

Så synes egentlig det er super ærgerligt, at du sår tvivl om min eksistens og ærlighed pga. din egen usikkerhed. jeg er fuldstændig reel og som skrevet. ville jeg gerne tale med dig hvis du havde tvivl. 

kærligt Lotte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden Angel skrev, for 15 timer siden:

kære Jan J. jeg forstår du er lidt usikker på om det er reelt. for det første, så sender du en mail og 8 minutter efter skriver du i dette forum, at du ikke har fået svar. jeg kan desværre ikke være på min mail hele tiden, men svarer altid så hurtigt jeg har mulighed for det. 

Så skriver du, at du tror det er svindel. jeg skriver og tilbyder, at du kan ringe og tale med mig, så du ved jeg eksisterer og ikke er en mand som du er bange for... og så melder du fra. 

Så synes egentlig det er super ærgerligt, at du sår tvivl om min eksistens og ærlighed pga. din egen usikkerhed. jeg er fuldstændig reel og som skrevet. ville jeg gerne tale med dig hvis du havde tvivl. 

kærligt Lotte 

hej lotte du har jeg var er usikker men hvis nogle af deltagerne bekræfter at det var ægte deltager jeg gerne hvis du gør det igen og giver dig en stor undskyldning knus jan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nettoboy skrev, for 57 minutter siden:

Hej angel.

Hvor mange er max deltagere

Mvh

Bange for du kommer forsent GB var i dag 13 til 15

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej EG kan vi ikke  få en beretning fra en deltager Tak Go dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamselv63 skrev, for 6 minutter siden:

Eventet blev afholdt og ja jeg var selv deltager.

hvormange var i jeg meldte fra da jeg var usikker på om det var ægte men hun så dejlig ud på fotos 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gravedigger66669 skrev, for 17 timer siden:

Gb´et blev afholdt som skrevet i annoncen vi var 5 aktive deltagere og en tilskuer .Lotte er en super fræk kvinde .jeg deltager ihvertfald igen 

ja så må jeg give lotte en stor undskyldning og håbe at der bliver en næste gang hvor jeg må være med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...