Hop til indhold
Guest TheQueen

Useriøst

Recommended Posts

Guest TheQueen

Jeg har flere gange skrev EG uden at få svar, de har så endelig nu fået skrevet at man ikke kan betale og de arbejder på det, tænker det er længe det har stået på og det er mig uforståeligt at man ikke handler hurtigt på dette.  Vi er jo en del kunder der bruger denne side . Er det mig eller er det pludselig blevet en useriøs hjemmeside?  Brugte netop dette da jeg følte der var styr på det ... Hmm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen
Quatermain skrev, for 13 minutter siden:

Der er nok ikke andet for end; på med strap-on (Den sorte) og så mød op på deres kontor. ;)

 

Måske en tur over knæet

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheQueen 
Det er mit klare indtryk at der bliver arbejdet seriøst på at finde en løsning. Det er ikke manglende vilje, men manglende muligheder, vil jeg gætte på. 
Antallet af mulige betalingsløsninger til "frække firmaer" i meget meget meget bred forstand er i særdeleshed i Danmark, men også på internationalt niveau blevet "bombet tilbage til Stenalderen" med meget kort varsel. Det er rigtigt mange påvirkede af. Ikke kun Eroguide og Annoncelight.
Især det med den korte varsel har været en hård lussing (eller tur over knæet ;) ) for mange.
Hvis nogen skal over knæet, er det den arbejdsgruppe i Danske Bank koncernen, deres minions og samarbejdspartnere som har fået til opgave at rydde op i noget nogen enten synes er eller frygter kan blive etisk og/eller moralsk uforsvarligt eller direkte ulovligt. Synes jeg :wub:
Det handler givetvis også om at undgå eventuelle fremtidiger shitstorms fordi vindene blæser i en bestemt retning.

Altså... de kan ikke gøre for det, og der er ingen løsning der ligger lige til højrebenet. Tror jeg.

Til alle med samme udfordring mth. annonceprofil på Eroguide:
Løsningen har for mig været (nogle gange efterhånden) at klikke på "Kontakt os" i bunden af siderne her på EG hvor der popper en form op man kan udfylde. 
Skriv evt. noget i retning af at du gerne vil have forlænget din Annonceprofil men bliver bremset når det kommer til betalingen. 
Så får man formentlig et svar, og måske også problemet løst midlertidigt, når de har tid til at svare. Lidt tålmodighed skal der måske til hvis dem der kan hjælpe ikke lige sidder springklar når man skriver :) 

Prøver om jeg kan indsætte link til kontaktformularen her

I bedste mening som altid, 
Eva <3


Link til popup kontaktform

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er synd EG ikke giver info om det under “Meddelelser fra Eroguide.dk” 

Er det som Eva skriver, skal der jo råbes høj op, i Ekstra bladet om det, synes det er krænket at, vi er sat i bås med krimille. Normal er jeg ikke på krænket hold, men er det nu for første gang. Og jeg føler at når Når Mette Frederiksen kan se ned på os, lukket en arbejde gruppe, så kan virksomheder også lukke os ude af samfundet. 

Jeg kan fortælle mine venner og famile jeg er erotik massør og tantra massør. Men ikke det til hverken banken eller bogføre. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et stort issue pt med div. betalingsløsninger.

Jeg undre mig over at man som betalingsløsning leverandør / Bank forretning har ret til at sige nej tak til at et CVR registret firma. På baggrund af moralske idealer.
Ja de er typisk private virksomheder, men de har valgt at lave en forrentning på at levere en service til andre som Finanstilsynet skal godkende. for at kunne benytte den service (Dankort, Mobilepay,  og andre). 
Finanstilsynet burde og skal stille krav til leverandøren af disse service at den SKAL være tilgængelig for erhvervslivet. Ellers burde de ikke få tilladelse til at gøre forretning i Danmark.


Moral burde have INGEN indvirkning på brug af deres service hvis man overholder gældende lovgivning. hvilket man jo gør hvis man har et CVR nummer.

Hvis bank / betalingsløsning er bange for at der foregår kriminelle ting, så må de jo stille krav ang. revisor eller andre former for kontrol at aktiviteten men hvis forrentningen er i henhold til loven burde de ikke kunne sige nej.

Det er min mening.

Redigeret af mr. WilD
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

@TheQueen 
Det er mit klare indtryk at der bliver arbejdet seriøst på at finde en løsning. Det er ikke manglende vilje, men manglende muligheder, vil jeg gætte på. 
Antallet af mulige betalingsløsninger til "frække firmaer" i meget meget meget bred forstand er i særdeleshed i Danmark, men også på internationalt niveau blevet "bombet tilbage til Stenalderen" med meget kort varsel. Det er rigtigt mange påvirkede af. Ikke kun Eroguide og Annoncelight.
Især det med den korte varsel har været en hård lussing (eller tur over knæet ;) ) for mange.
Hvis nogen skal over knæet, er det den arbejdsgruppe i Danske Bank koncernen, deres minions og samarbejdspartnere som har fået til opgave at rydde op i noget nogen enten synes er eller frygter kan blive etisk og/eller moralsk uforsvarligt eller direkte ulovligt. Synes jeg :wub:
Det handler givetvis også om at undgå eventuelle fremtidiger shitstorms fordi vindene blæser i en bestemt retning.

Altså... de kan ikke gøre for det, og der er ingen løsning der ligger lige til højrebenet. Tror jeg.

Til alle med samme udfordring mth. annonceprofil på Eroguide:
Løsningen har for mig været (nogle gange efterhånden) at klikke på "Kontakt os" i bunden af siderne her på EG hvor der popper en form op man kan udfylde. 
Skriv evt. noget i retning af at du gerne vil have forlænget din Annonceprofil men bliver bremset når det kommer til betalingen. 
Så får man formentlig et svar, og måske også problemet løst midlertidigt, når de har tid til at svare. Lidt tålmodighed skal der måske til hvis dem der kan hjælpe ikke lige sidder springklar når man skriver :) 

Prøver om jeg kan indsætte link til kontaktformularen her

I bedste mening som altid, 
Eva <3


Link til popup kontaktform

Har jeg gjort og ja Danske Bank go home.  Men de kunne jo have et auto svar.  At de ikke svare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svar modtaget fra Eroguide d. 25/10
Hej,


Det er ikke med vores gode vilje, at vi ikke kan modtage betalinger. Vores tidligere betalingsudbyder valgte at lukke os ned, da de efter et ejerskifte ikke længere ønskede at håndtere betalinger for sites der handler om købesex. Desværre er der indenfor de seneste år, sket et stort skifte hos betalingsudbyderne, så hvor man tidligere forholdsvis nemt kunne få en aftale hos betalingsudbyderne, vil næsten ingen længere røre ved noget der omhandler sex og i særdeleshed købesex. Så det er på ingen måde nemt at få styr på.

På Annoncelight, som vi ligeledes ejer og som ligeledes er ramt, har det taget over fem måneder at få delvist styr på en ny betalingsløsning. Der er nemlig stadig ikke fuldt ud styr på det, da den nye betalingsudbyder udelukkende kan tilbyde os at modtage MasterCard. Annoncelight har dog haft den fordel, at det er en noget større forretning og vi dermed har kunnet få lov til at fortsat benytte vores gamle betalingsudbyder i en begrænset periode, imens vi ledte efter en anden betalingsudbyder. Dette får dog snart sin ende og så kommer vi til at stå med udelukkende den nye betalingsudbyder, hvor vi kun kan modtage MasterCard. Vi arbejder dog fortsat på at finde en betalingsudbyder til Annoncelight, som kan tilbyde os at modtage Visa. Ligeledes arbejder vi naturligvis også på at finde en ny betalingsudbyder til Eroguide, så vi også kan modtage betalinger herigennem igen.



--
Med venlig hilsen

Eroguide.dk Support

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit svar til Eroguide samme dag

Jeg takker for Jeres tilbagemelding vedr Jeres betalingsudfordringer. Jeg er selv forretningsdrivende så kan godt sætte mig ind i Jeres frustrationer. Jeg synes dog at det havde været på sin plads for lang tid siden at informere offentligt så Eroguide om disse udfordringer, det havde gjort det noget nemmere for os som annoncerende at forstå hvad der foregik. Mit kontinuerlige abonnement blev afvist d. 1. september og herefter var der totalt tavshed fra Jeres side frem til d. 17. september til trods for mange henvendelser. Og jeg ved at andre piger også har haft store problemer og været uforstående overfor situationen, da der var tavshed omkring det hele. Gå dog ud offentligt og fortæl hvad der foregår, lige som I gør når en Moderator forlader Jer eller når en profil bliver fjernet fra sitet. Alle ville kunne forstå Jeres problematikker såfremt i bare melder det ud. Det virker i mine øjne noget uprofessionelt at I ikke har meldt noget ud før nu. Jeg er dog glad for at Jeg kan fortsætte som annoncør og jeg håber at i kan få en udbyder der ikke er så rigid som resten af samfundet tilsyneladende lader til at være. På forhånd tak
MVH
Malle/Magic Massage
 
 
 
(tilføjelse d.d Jeg kan se at de ikke har taget det til efterretning)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...