Hop til indhold
Dellepude1970

Sex biografer

Recommended Posts

Hejsa

Tænkte på om nogen herinde har erfaringer med disse biografer (altså der hvor der KUN vises sexfilm).

Hvor ligger de, hvilke er de bedste, hvordan agerer man disse steder og er der muligt at få noget live-action (både som tilskuer og som deltager).

Skal måske lige skrive at jeg bor i Jylland(ikke langt fra Århus), og jeg har nu haft denne fantasi et stykke tid(og kunne godt tænke mig at udleve den).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Hejsa

Tænkte på om nogen herinde har erfaringer med disse biografer (altså der hvor der KUN vises sexfilm).

Hvor ligger de, hvilke er de bedste, hvordan agerer man disse steder og er der muligt at få noget live-action (både som tilskuer og som deltager).

Skal måske lige skrive at jeg bor i Jylland(ikke langt fra Århus), og jeg har nu haft denne fantasi et stykke tid(og kunne godt tænke mig at udleve den).

Da jeg brugte biograferne af den type, som du omtaler, var det lummert, og det var mest mænd som sad og spillede den af. De kontakter der blev forsøgt, var fra bøsser. En del af dem var ret aggressive, som de også kan være på badeanstalter osv :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal nok til Tyskland - prøv f.eks at se tidligere indlæg omkring: Monis Sexkino og Schlaraffen Kino :D

viewtopic.php?f=11&t=8614&hilit=monis+sexkino

viewtopic.php?f=11&t=8647&hilit=schlaraffenkino

viewtopic.php?f=37&t=4733&hilit=schlaraffen

Ellers kan du i diverse FKK klubber invitere en udvalgt model med i biografen:

viewtopic.php?f=37&t=866&p=27204&hilit=atmos#p27204

Del dette indlæg

Link til indlæg

Findes der ikke en god sex bio på Sjælland, hvor man evt kunne tage en tøs med og få lidt tilskuer på sf

Sig bare til, jeg kommer gerne og kigger med en pose popcorn :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vist en i Odense, som skulle være ganske ok.

Nu kan jeg naturligvis ikke huske hvad den hedder, men det kan jeg vel finde ud af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Minika

Odense på vesterbro er der ganske mange mand/mand. Men det er et fint sted at komme med sin date, eller i mit tilfælde med sin kunde. :D
Koster 50 kr at komme ind, og så det med med at låse døren hvis man ikke vil forstyres :D

Der er vist en i Odense, som skulle være ganske ok.
Nu kan jeg naturligvis ikke huske hvad den hedder, men det kan jeg vel finde ud af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Findes der ikke en god sex bio på Sjælland, hvor man evt kunne tage en tøs med og få lidt tilskuer på sf

I kbh er der flere på Istedgade og sidegade.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...