Hop til indhold

Sex biografer

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Tænkte på om nogen herinde har erfaringer med disse biografer (altså der hvor der KUN vises sexfilm).

Hvor ligger de, hvilke er de bedste, hvordan agerer man disse steder og er der muligt at få noget live-action (både som tilskuer og som deltager).

Skal måske lige skrive at jeg bor i Jylland(ikke langt fra Århus), og jeg har nu haft denne fantasi et stykke tid(og kunne godt tænke mig at udleve den).

Skrevet

Hejsa

Tænkte på om nogen herinde har erfaringer med disse biografer (altså der hvor der KUN vises sexfilm).

Hvor ligger de, hvilke er de bedste, hvordan agerer man disse steder og er der muligt at få noget live-action (både som tilskuer og som deltager).

Skal måske lige skrive at jeg bor i Jylland(ikke langt fra Århus), og jeg har nu haft denne fantasi et stykke tid(og kunne godt tænke mig at udleve den).

Da jeg brugte biograferne af den type, som du omtaler, var det lummert, og det var mest mænd som sad og spillede den af. De kontakter der blev forsøgt, var fra bøsser. En del af dem var ret aggressive, som de også kan være på badeanstalter osv :shock:

Skrevet

Jeg tror mange af dem er blevet udkonkurreret af internettet.

Skrevet

Du skal nok til Tyskland - prøv f.eks at se tidligere indlæg omkring: Monis Sexkino og Schlaraffen Kino :D

viewtopic.php?f=11&t=8614&hilit=monis+sexkino

viewtopic.php?f=11&t=8647&hilit=schlaraffenkino

viewtopic.php?f=37&t=4733&hilit=schlaraffen

Ellers kan du i diverse FKK klubber invitere en udvalgt model med i biografen:

viewtopic.php?f=37&t=866&p=27204&hilit=atmos#p27204

Skrevet

Findes der ikke en god sex bio på Sjælland, hvor man evt kunne tage en tøs med og få lidt tilskuer på sf

Skrevet

Findes der ikke en god sex bio på Sjælland, hvor man evt kunne tage en tøs med og få lidt tilskuer på sf

Sig bare til, jeg kommer gerne og kigger med en pose popcorn :lol:

Skrevet

Der er vist en i Odense, som skulle være ganske ok.

Nu kan jeg naturligvis ikke huske hvad den hedder, men det kan jeg vel finde ud af.

• 4 weeks later...
Skrevet

Odense på vesterbro er der ganske mange mand/mand. Men det er et fint sted at komme med sin date, eller i mit tilfælde med sin kunde. :D
Koster 50 kr at komme ind, og så det med med at låse døren hvis man ikke vil forstyres :D

Der er vist en i Odense, som skulle være ganske ok.
Nu kan jeg naturligvis ikke huske hvad den hedder, men det kan jeg vel finde ud af.

Skrevet

I kbh er der flere på Istedgade og sidegade.

Skrevet

Der findes og 2-3 stykker i ålborg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.