Hop til indhold

Recommended Posts

Guest daddyo

ja, Hun holder til i Hørsholm området, jeg havde en kemi møde med hende, og det gik fint. Hun ligner sine fotos nogenlunde. Taler intet, næsten dansk, men er ok med engelsk
Jeg aftalte vi skulle tage til mig. Og da vi var et offentligt sted, fik jeg et blow som appetitvækker. Men hun dukkede aldrig op, og nu er jeg blokeret. Hun er dyr , det hele starter med 3600 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
lucullusb skrev, for 6 timer siden:

3600 for et kenimøde? Selv om der er et blow inkluderet så er det da liiiige i overkant ;)

fundet til de penge, 
Næ fik et gratis blow, de 3600 var for at bolle hjemme hos mig, men hun dukkede ikke op 
Godt der er prøverum i h og m ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
lucullusb skrev, for 13 timer siden:

Vel, et gratis blow er da også ikke dusinvare! 

nej, jeg har til gengæld oplevet 3 gange at pigerne er gået uden at få pengene, så det har da været en god og naturlig oplevelse, jeg har så gået efter og givet dem til dem
men det tor i nok ikke , 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 13.11.2022 at 23:25:

fundet til de penge, 
Næ fik et gratis blow, de 3600 var for at bolle hjemme hos mig, men hun dukkede ikke op 
Godt der er prøverum i h og m ) 

Er hendes bryster så store som de ser ud på billederne? Og må man lege med dem?

Redigeret af longdong

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
longdong skrev, for 2 timer siden:

Er hendes bryster så store som de ser ud på billederne? Og må man lege med dem?

ja , det er de og det må du da spørge om,  jeg har da aldrig fået nej til at røre bryster, jo engang med en meget ung og et blowjob. 
hun var nøgen foran mig og nød jeg kunne se hende hagfra i spejlet og grinte og vrikkede, og jeg holdt hende fast og helt inde i munden da jeg kom 
så jo hun er da en legekammerat )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...