Hop til indhold
789789

Mistress Ingrid ? Mistress Anastasya ?

Recommended Posts

Hej igen ? 
 

Hvem skal jeg vælge ? 
Mistress Ingrid ? Mistress Anastasya ?  
Fortæl fortæl ? 

hilsen

Lars 

Redigeret af 789789

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Er der nogen bestemt årsag til at du poster dit indlæg som en anmeldelse frem for en efterlysning?

Og er der nogen bestemt årsag til at du ikke kan bruge de mange anmeldelser der allerede er lavet af de to damer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 58 minutter siden:

Er der nogen bestemt årsag til at du poster dit indlæg som en anmeldelse frem for en efterlysning?

Og er der nogen bestemt årsag til at du ikke kan bruge de mange anmeldelser der allerede er lavet af de to damer?

Han magter heller ikke, at sætte link ind, så der ikke opstår misforståelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@789789 Søgefunktioner virkede åbenbart ikke den dag.

Ingrid (som jeg har linket til tidligere ved en af dine forespørgsler) https://www.eroguide.dk/forum/topic/161408-anmeldelse-af-inesingrid-i-hvidovre/?tab=comments#comment-1454971

Anastasya https://www.eroguide.dk/forum/topic/159491-anastasya-og-jeg-fejrede-queen-elisabeth-jeg-var-det-engelske-flag-og-ana-var-the-queen-55-stjerner-igen/?tab=comments#comment-1442944

Personligt vil jeg vælge Anastasya, da hendes evne til at forstå og levere i forhold dine ønsker er unikke. Så har hun masser af egne ideer og masser af udstyr. Så lad nu være med at stille det samme spørgsmål en gang til :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...