Flamingo 1 Skrevet 9. November, 2022 Er der nogen der har besøg denne unge dame, i Skanderborg og kan sige god for hende? https://annoncelight.dk/showad/355516 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flamingo 1 Skrevet 10. November, 2022 Olympus skrev, for 1 time siden: Nej! Er det et svar du vil uddybe en smule? Har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1090 Skrevet 12. November, 2022 Olympus - Hvis du har besøgt mig (Sia) og ikke er tilfreds, må du gerne sende mig en besked. Så går jeg gerne i dialog for at løse det Hvis du er en af dem, der har ikke kunne få fat i mig, så beklager jeg Håber du vil uddybe dit svar og gerne her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr1978 1 Skrevet 9. December, 2022 Er der ingen der har besøgt hende og kan berette om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 39 Skrevet 10. December, 2022 Desværre ikke besøgt hende endnu, håber at hun kommer lidt længere sydpå. Langt i mellem unge danske piger, desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 130 Skrevet 11. December, 2022 Flamingo skrev, den 9.11.2022 at 22:41: Er der nogen der har besøg denne unge dame, i Skanderborg og kan sige god for hende? https://annoncelight.dk/showad/355516 Hun er mage søde har besøgt hende I hurup thy en søndag aften 14 dage siden og skal måske igen på tirsdag. Rigtig god kemi, bedste gfe i lang tid med kys, berøring og hygge snak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 130 Skrevet 11. December, 2022 SiaUngQ skrev, den 13.11.2022 at 00:41: Olympus - Hvis du har besøgt mig (Sia) og ikke er tilfreds, må du gerne sende mig en besked. Så går jeg gerne i dialog for at løse det Hvis du er en af dem, der har ikke kunne få fat i mig, så beklager jeg Håber du vil uddybe dit svar og gerne her Du er mega dejlig da du var i hurup thy sammen med hende den anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1090 Skrevet 11. December, 2022 Jacn1989 skrev, for 2 timer siden: Du er mega dejlig da du var i hurup thy sammen med hende den anden Tak :-* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr1978 1 Skrevet 12. December, 2022 Jeg kan nu bekræfte at hun er ægte, virkelig sød og beskrivelsen passer . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1090 Skrevet 12. December, 2022 Aarhusfyr1978 skrev, for 45 minutter siden: Jeg kan nu bekræfte at hun er ægte, virkelig sød og beskrivelsen passer . Tak for besøget :-* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ktebsen 5 Skrevet 15. Marts, 2023 Har besøgt hende. For mig var det absolut ingen kemi og virkelig ringe sex, men måske andre får mere ud af det med hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1090 Skrevet 15. Marts, 2023 Ktebsen skrev, Lige nu: Har besøgt hende. For mig var det absolut ingen kemi og virkelig ringe sex, men måske andre får mere ud af det med hende! Det er jeg ked af at høre. Kemien kan ikke være ens med alle, men hvis du har lyst må du meget gerne kontakte mig, så kigger vi på en løsning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg