Hop til indhold
Pedersendk

Jennifer Romantica, Støvring.

Recommended Posts

Jeg var forbi Støvring, og ved ikke om jeg kan komme med andre roser end det som allerede er skrevet om Jennifer både her og tidligere.

Når man ankommer bliver man taget rigtig godt imod,  og med Jennifer flyver tiden bare afsted.

Jeg håber København ved hvor heldige de er.

 

 

Redigeret af monkeydome

Del dette indlæg


Link til indlæg
monkeydome skrev, for 28 minutter siden:

Jeg var forbi Støvring, og ved ikke om jeg kan komme med andre roser end det som allerede er skrevet om Jennifer både her og tidligere.

Når man ankommer bliver man taget rigtig godt imod,  og med Jennifer flyver tiden bare afsted.

Jeg håber København ved hvor heldige de er.

 

 

Tak for et dejligt besøg:wub:.. 

I jyder er faktisk mest "forbandet" af mine besøg for tiden:P:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
onlybeas skrev, for 1 minut siden:

Jeg ville ønske at 15 min var muligt, da jeg desværre ikke har råd til 30 min :(

Please Jennifer :)

 

Så må du jo spare op :p 1000 kr kan de fleste vel finde..

På 15 minutter kan man knap nok nå at få skoene af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrjames skrev, Lige nu:

Så må du jo spare op :p 1000 kr kan de fleste vel finde..

På 15 minutter kan man knap nok nå at få skoene af.

Jeg kan åbenbart nu mere end du lige tror på 15 min :) 

For mig er 1000kr ikke bare til at finde :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
onlybeas skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ville ønske at 15 min var muligt, da jeg desværre ikke har råd til 30 min :(

Please Jennifer :)

 

Så skulle du have besøgt mig da der var valg.. Prøvede at støtte den demokratiske proces ved at tilbyde quickies til 600 med ordlyden "Tag ned og stem og få mig på dit lem eller en sutter der dutter":P:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Så skulle du have besøgt mig da der var valg.. Prøvede at støtte den demokratiske proces ved at tilbyde quickies til 600 med ordlyden "Tag ned og stem og få mig på dit lem eller en sutter der dutter":P:lol:.. 

Haha - Nice one :)

Kan sådan en quicky komme på programmet igen, hvis man spørger pænt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Der vil nok komme sådan nogle en gang i mellem når humøret lige er til det så det med at holde øje:P<3.. 

Spændende :)

Jeg garanterer, at det bliver den hurtigste quicky du nogensinde har oplevet :p 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Utilregnlig
Armstrong skrev, for 2 timer siden:

køre ned til Støvring

Undskyld evt afsporing men hedder det ikke op til Støvring uanset hvor man befinder på Jorden men det ændre sig nok ej på oplevelsen  dog vil jeg mene det altid må hedde op :D når man besøger hende men sådan er der så meget vi ikke altid står 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Utilregnlig skrev, for 29 minutter siden:

Undskyld evt afsporing men hedder det ikke op til Støvring uanset hvor man befinder på Jorden men det ændre sig nok ej på oplevelsen  dog vil jeg mene det altid må hedde op :D 

når man besøger hende men sådan er der så meget vi ikke altid står

Det kan godt være, det hedder det, også hvis man befinder sig i det aller-nordjyske. 

Men hvad din tegnsætning (manglende kommaer), formuleringer og grammatik (du mangler r-endelser bl.a.) er jo også mangelfuld. Men jeg forstår, hvad du mener, og du forstod hvad jeg mente, tror jeg. Og så burde det andet jo være ligemeget. Tror jeg. 

Nå men når jeg står i Sæby, hedder det op til Støvring lærer jeg her. Jeg siger det videre heroppe.

Oh forresten, pigen tråden drejer sig om var meget yndig og lige til at gå ombord i. Måske du trænger til lidt adspredelse og lidt glæde Hr. Utilregnelig  så besøg hende endeligt. Må jeg ønske Dem en god fornøjelse Hr. Utilregnelig. 

 

Redigeret af Armstrong

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Utilregnlig
Armstrong skrev, for 5 minutter siden:

Må jeg ønske Dem en god fornøjelse Hr. Utilregnelig. 

Åh jo selv Tak, min sorte humor er dog ej altid helt tilgængelig men Tak for svar :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så fik jeg endelig besøgt JenniferRomantica, som har været på min Want to Visit liste som nr 1, lige siden jeg fandt ud af, at hun også huserer i det nordjyske, Støvring og ikke kun på djævle-øen

Selv ikke 10 minutters forsinkelse på grund af DSB kunne tage glæden af besøget hos denne dejlige petit rødtop med små bryster, så endda en dansk legende, bedre kunne det ikke blive

 Jeg elsker at slikke en velsmagende fisse i lang tid og hun kunne nogle tryllekunster som jeg ikke havde prøvet før. Sikke en oplevelse.

En klar anbefaling af JenniferRomantica og hun er røget direkte ind på min Want to Visit Again liste, der ellers er blevet reduceret kraftigt indenfor den sidste tid, fordi de GP’er der tilbyder sex uden kondom er blevet smidt ud

@Jennifer  -  glæder mig til næste besøg, når du igen kommer til Støvring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...