Hop til indhold
HerrVonKnoblauch

Pussy Party på Pussy Galores 30 okt

Recommended Posts

Advarsel! Lang post og på svensk! :)

Den 30 oktober var det åter dags för ett efterlängtat Pussy Party i regi av Pussy Galores igen, dock inte i den vanliga lokalen utan österut i byen. Kvällen till ära togs vi emot av Nicole, Candy och Selma. Vi var ca 10-11 män i spannet 30-60 år. Priset var 2500 DKK för två timmars party (med 30 minuters paus efter en timme), vilket kändes väldigt prisvärt, speciellt för oss fattiga svenskar.

Det hela började som vanligt på dessa tillställningar med att männen trängde in sig i ett litet rum med en stor säng och väntade på pigerne. Snart slog de sig ner på sängen och nu var det fritt fram! Har ni varit på en sådan tillställning innan vet ni att det gäller att vara lagom pushig men samtidigt artig mot de andra männen (och pigerne förstås!!) och som tur var verkade de flesta ha liknande erfarenhet. Framför mig stod NIcole på alla fyra i sängen och sög av en kille, så jag dök rätt in med tungan i hennes underbara fitta! En härlig start! Samtidigt turades Candy om med två kukar i munnen medan hon knullades bakifrån och Selma red en medan hon sög av ytterligare en kille som balanserande stående i sängen. De kvarvarande männen stod bredvid och runkade och verkade vara rätt nöjda med det, medan de väntade på sin plats. Det hela var redan som en sjukt barnförbjuden variant av partyspelet Twister om ni minns det, och det var grymt upphetsande att flytta tungan från en fitta till en annan, glida upp i sängen och få en avsugning av någon jag inte såg vem det var (förhoppningsvis en av pigerne!), rulla över och knulla Selma i missionären medan två män smekte hennes bröst.... efter ett tag tog Candy tre män med sig och gick över till det andra rummet, vi gick fram och tillbaka och spanade in vilket rum som hade mest action, snacka om åsnan mellan höstackarna!  Emellanåt blev det lite trångt men till slut kom man alltid till, pigerne var helt otroliga och verkade ha det dejligt på riktigt! De kysste varandra en hel del också när de kom åt och efter pausen började avdelning 2 med en tio minuters underbar lesbisk show i sängen mellan alla tre. Vilken syn! innocent.gif 

Men till slut bjöd de (tack och lov) återigen in oss och ytterligare 50 minuters himmelrike följde. Ett par killar hade börjat trappa ner lite nu, men inte pigerne förstås, så det innebar ännu mer action för oss andra. När det var som bäst hade vi en klassisk ormgrop i sängen och den absoluta höjdpunkten var när Candy och Nicole slickade och sög på min kuk tillsammans medan de båda knullades i doggy! En annan ljuvlig stund var när jag satte på Selma (eller möjligen Candy, minns inte) bakifrån medan Nicole lutade sig in och vi tungkysstes riktigt djupt och länge! Till sist landade vi i att jag slickade Selma länge och väl, vilket hon verkade njuta av, medan Candy utförde en av de mest grundliga avsugningar jag fått på länge. grin.gif  Till slut ljöd signalen att tiden var uppe men tack och lov fortsatte Candy att suga, jag att slicka, och Selma att stöna, och snart lyckades jag fylla gummit med den största satsen på länge! Sedan var det bara att småprata lite och på darrande ben stappla iväg till bilen, orolig för att kuken skulle trilla av - det var länge sen jag fick knulla så här mycket på två timmar! Så det här var en underbar upplevelse, bästa Partyt hittills, och så nära att vara med i en tvättäkta porrfilm som en vanlig dödlig nånsin kommer att vara. Förhoppningsvis blir det ett nytt party framåt julen, jag kommer garanterat igen! Så tusind tak til PG og de fantastiske piger!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 21 timer siden:

Vem er Minna?

Se i annoncen  for det kommende Pussy Party Jule-edition: https://danskemassagepiger.dk/directory/pussy-party-jule-edition-paa-pg-candy-nicole-bulow-minna/

Minna har vagter hos @Pussy Galoreshttps://70210026.dk/minna

(og her et link til det Pussy Party med Halloween-tema, som er anmeldt)

Redigeret af Bobby CPH
fejl i link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...