Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/286671

Jeg har haft en sjov oplevelse med hende Anita .. jeg fravalgt massage del og gik direkte til sex men det blev jo kun til et blowjob men hold kæft hun sutter godt var noget overrasket at jeg ikke kom efter 5min som jeg plejer hahaha men hun suttede i næsten 20min og der til sidst kom jeg i en ordentlig brag udløsning hvor hun fik klatten i øjen og på hendes Ansigt var helt fyldt med spermen ..hun tog det med glæde og grinte ..hun kunne knap åbne sin øjne hahaha det så sjovt ud ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse, men synes godt nok du har lige lovelig mange detaljer med om din udløsning :-o

Ved godt, at pigerne rundt omkring modtager mange mænd på en uge, men tænker blot, at hvis jeg som kunde besøger Anita, så ville jeg uden tvivl tænke, nå det var hende som havde sperm i hele hovedet :lol:

Hvem er Anita på billederne? Hvad måtte du slippe for sådan en omgang? De har desværre ikke priser i deres annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SødfyrJylland skrev, for 6 timer siden:

Tak for anmeldelse, men synes godt nok du har lige lovelig mange detaljer med om din udløsning :-o

Ved godt, at pigerne rundt omkring modtager mange mænd på en uge, men tænker blot, at hvis jeg som kunde besøger Anita, så ville jeg uden tvivl tænke, nå det var hende som havde sperm i hele hovedet :lol:

Hvem er Anita på billederne? Hvad måtte du slippe for sådan en omgang? De har desværre ikke priser i deres annonce.

Hun er på billedet 1 og 2 

Jeg måtte af med 800 kr for en halv time 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i dag besøgt Anita og det blev en fin oplevelse :) 

Hun er super sød og har en flot krop.

Tog 60 min. med massage til at starte med og FP som afslutning. Massagen var til den bløde side og der var ok pirring undervejs. Hun var bestemt ikke berøringsangst under massagen. 

Hun er mild og har let til smil også er hun med på at lave tant og fjas, så hun er et sjovt selskab.

Alt i alt en dejlig oplevelse. Om jeg skal forbi hende igen? - ja det kan jeg bestemt ikke udelukke ;)

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex

jeg besøgte anita og cherry for ca 14 dage siden  kan slet ikke genkende det der bliver skrevet , mage til kedelig massage og ingen pirring , de anede ikke hvad de lavede. meget dårlig kommunikation fra begge  . fik tilbudt en anden pige men valgte at gå igen .

Redigeret af sagasex
fik trykket send for tidligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
sagasex skrev, den 22.12.2022 at 16:26:

jeg besøgte anita og cherry for ca 14 dage siden  kan slet ikke genkende det der bliver skrevet , mage til kedelig massage og ingen pirring , de anede ikke hvad de lavede. meget dårlig kommunikation fra begge  . fik tilbudt en anden pige men valgte at gå igen .

Er du sikker på det var Anita? Jeg har besøgt hende mindst 2 gange -og hendes hænder er rigtige gode til massage, men hun gider ikke rigtig -efter en ½ timer -voldtog hun mig nærmest -hun er ret vild/aktiv i sexdelen -det er for meget efter min smag -jeg vil heller have det stille og rolig i starten.

Jeg bookede så hos en anden derude en anden gang -massage 1 time -men det var Anita der tog i mod -men jeg forstalt hende, at jeg havde booket en anden -hun var så optaget -jeg ventede 20 minutter på hende -da hun så kom troede hun jeg havde bestilt FP -og brokkede sig helt vildt til mutter -hun ville så kun give mig ½time massage -og gjorde et stor nummer ud af at forklare mig -hun ellers kun tilbød sex/fp -og hun forsøgte at få mig til, at ændre mening -hun var irritabel og da det ikke lykkes -gik hun og kom tilbage med halvdel af mine penge -og sagde "jeg beklager, men jeg vil ikke give dig massage" -da jeg gik -sagde Anita alt muligt mindre flatterende på thai -jeg gik stille og roligt (tog mig god tid) da mutte lukkede mig ud -sagde jeg "jeg komme aldrig mere, det vil jeg love dig" 

Synes ikke de har styr på deres bookinger, og gider jo ikke finde mig i den opførsel -som om det er min fejl -hvis de ikke vil give alm. massage -må de lade være at annoncere med det, og endda modtage booking på det...    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JANST2305

hun sagde at hun hed anita en høj pige , men efter min mening kunne hun da ikke give massage , jeg forsøgte at røre ved hende da jeg lå på maven men det måtte jeg ikke . den anden pige stod bare og kørte sine hænder op og ned på mine ben . så opgav jeg og tog tøj på og bad om at tale med mutter. hun kom så og forsøgte at få mig til at tage en anden pige hun var rødhåret og var veninde til mutter . fik det sidste tøj på og sagde farvel . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...