Hop til indhold
Fecking

Suisi i tommerup

Recommended Posts

Jeg overvejer en tur der hen, men uden at være lokal, så er jeg heller ikke helt fremmede i området, så er lidt nysgerrig om, hvor diskret det er, eller der er skiltet med massage, og at resten så bare en en bonus? Og apropos bonus, så synes jeg ikke at kunne se det nogen steder, men det er stadig muligt?

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa. Der er mange indlæg her på forum om suises massage i Tommerup/Brylle.

Der er et af de bedste/det bedste sted på fyn, du får det du betaler for, dejlige piger, rent, varmt , bad, hele pakken som sagt alt efter hvad du betaler.

Pigerne er søde så behandle dem derefter :) .

Jeg overvejer en tur der hen, men uden at være lokal, så er jeg heller ikke helt fremmede i området, så er lidt nysgerrig om, hvor diskret det er, eller der er skiltet med massage, og at resten så bare en en bonus? Og apropos bonus, så synes jeg ikke at kunne se det nogen steder, men det er stadig muligt?

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet er et almindeligt parcelhusområde og der skiltes kun med massage på postkassen. Det er muligt at parkere ved den lokale brugs ca. 100 m derfra og så gå resten af vejen. Jeg tror naboerne har vænnet sig til at der kommer en del besøgende, så man oplever ingen nysgerrige blikke over hækken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan også kun give mine varmeste anbefalinger til dette sted.

Nu har jeg været der et par gange når min vej kommer forbi Fyn, og det har været super.

Jeg plejer at parkere udenfor på vejen og har ikke oplevet nogen der kiggede nysgerrigt.

Men klart anbefalelsesværdigt...

Håber selv at kunne komme forbi i morgen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...