Hop til indhold
AarhusRookie

Nana Thai Ts / Rita from germany

Recommended Posts

Jeg tog een for holdet, siden jeg ikke kan finde skriverier om hende andre steder.

Det gode først:
Hendes billeder er (heldigvis) elendige – hun er væsentligt kønnere i virkeligheden, superlækker, en enormt feminin figur med slanke arme, ben osv., feminine hænder, fødder, stemme, flotte bløde bryster og hud, dejlig røv  - og en ret stor og tyk pik. Lyder helt ideelt, ikke? 

Hvis hun selv havde skrevet sin annonce og stået for kommunikationen, så vil jeg gerne give et "måske".

Vi havde aftalt 1 times prostata-massage, latex, blød dominans, aktiv og passiv; alt sammen nævnt på hendes profil - og jeg understregede, at det var ret vigtigt for mig, at hun kunne komme. Altså - I ved - det sædvanlige, når man som hetero bare engang imellem trænger til en fræk omgang med lidt af hvert. Hun svarede "ok baby", "yes baby" og "ofcourse baby" til det hele. 

Det forløb sådan her: hun åbnede døren iført lingeri (ingen latex), vi hilste på og jeg komplimenterede hendes ynde. Umiddelbart fin kemi med lidt grin og hun virkede afslappet. Hun bad mig om at tage tøjet af og lægge mig på maven på sengen – og herefter fulgte 30-35 minutters ligegyldig og tavs rygmassage som med kirurgisk præcision undgik at ramme en eneste af mine erogene zoner. Jeg forsøgte mig med lidt forskelligt sludren om dette og hint mens jeg forgæves afventede den bløde dominans og prostatamassage. Så bad hun mig endeligt vende mig om, kyssede mig i 7 sekunder på brystet og begyndte så at slikke mig. Det var jo ikke lige det jeg primært var kommet for, så jeg bad om at måtte slikke hende i stedet (og prøve at placere mig i en position hvor hun kunne udøve lidt dominans) – men stadig intet. Jeg brugte samtlige tricks i bogen for at prøve at få hende hård, og det lykkedes nogenlunde efter 4-5 minutters tid. Jeg prøvede igen, at hinte lidt underkastelse og spurgte "are you going to fuck me with this later?" hvortil hun resolut svarede "ok baby" og mekanisk kravlede om bag mig. 

Efter lidt forskellige forsøg på, at gøre en minimalt stimulerende oplevelse ud af besøget (og næsten en hel pakke baby wipes hun brugte konstant alle mulige steder), endte jeg med at bede hende bare lægge sig op af mig. Hun lagde sig så 20-30 cm fra mig - og så gav jeg altså op.

Jeg er en almindeligvis tiltrækkende mand på 49, meget ren, groomet og hysterisk med hygiejne - og har aldrig haft problemer med at tænde partnere (TS'er, mænd og kvinder) fordi jeg kan en del tricks efterhånden. Een ting er, at jeg aldrig så skyggen af det på forhånd aftalte. Men jeg har aldrig mødt nogen så absolut uinteresseret i sex før. Hun virkede på ingen måder frastødt af mig – og måske skulle jeg bare selv ha' sagt mere til undervejs om hvad jeg ville. Men når man lige netop er i humør til og forventer dominans, så begynder man jo netop ikke at tage kontrol.

Udseende: 10/10
Kommunikation: 1/10
Sexlyst: 0/10 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...