Hop til indhold

Recommended Posts

Skrev til hende kl 1230 har enu ikke fået svar og skrev så kl 1430 at hun kunne glemme det da jeg havde vente 2 timer på svar 

er det mig der noget galt med tidsmæssig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alsmand skrev, for 6 minutter siden:

Skrev til hende kl 1230 har enu ikke fået svar og skrev så kl 1430 at hun kunne glemme det da jeg havde vente 2 timer på svar 

er det mig der noget galt med tidsmæssig 

Tja måske hun har travlt , eller ikke vil svare fordi der er gået for lang tid .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror desværre det er de sammme svindlere, som jeg har advaret mod ved Tanja Haderslev.

Kan ikke se hvorfor denne danske “pige” ellers skal reklamere uden kondom så åbentlyst i overskriften. Det samme gjorde Tanja.

Dengang var det også 1500 for en time med alt og flere ting går igen, såsom man ikke kunne ringe og samme alder.

Dette er et nyt telefonnummer, men har også anmodet annoncelight pille den anden annonce inkl dokumentation i form af truende sms’er fra det gamle nummer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MogensJ skrev, for 3 minutter siden:

Tror desværre det er de sammme svindlere, som jeg har advaret mod ved Tanja Haderslev.

Kan ikke se hvorfor denne danske “pige” ellers skal reklamere uden kondom så åbentlyst i overskriften. Det samme gjorde Tanja.

Dengang var det også 1500 for en time med alt og flere ting går igen, såsom man ikke kunne ringe og samme alder.

Dette er et nyt telefonnummer, men har også anmodet annoncelight pille den anden annonce inkl dokumentation i form af truende sms’er fra det gamle nummer.

 

Jeg havde nok en mistanke om det !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...