Hop til indhold
jfron

Overvågningskameraer

Recommended Posts

Hej alle sammen,

jeg var nysgerrig efter at vide om nogle af de mere veletablerede bordelhuse såsom seduction girls og pussy Galores gør brug af overvågningskameraer?

 

tak på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
jfron skrev, for 8 minutter siden:

Hej alle sammen,

jeg var nysgerrig efter at vide om nogle af de mere veletablerede bordelhuse såsom seduction girls og pussy Galores gør brug af overvågningskameraer?

 

tak på forhånd

Hvis de gør, er det nok til sikkerhed for pigerne og ikke for at hænge kunderne ud.

På den måde undgår du osse, at det er en du kender, som åbner døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jfron skrev, den 9.11.2022 at 15:15:

Hej alle sammen,

jeg var nysgerrig efter at vide om nogle af de mere veletablerede bordelhuse såsom seduction girls og pussy Galores gør brug af overvågningskameraer?

 

tak på forhånd

Det kan du være ganske sikker på at langt de fleste bordeller gør… også større thai steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er trist at det er nødvendigt .

Her kommer så en opfordring til at kigge på dem om de nu også lever op til det man forventer både dag som nat .

 

Tit når man ser optagelser hvor der er brug for dem som bevis er de typisk ikke særlig gode ( og nogle gange mangler optagelser pga defekte kamera eller harddisk )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkerhed som de fleste nævner. 
Det starte med overvågning da en gruppe mænd ude fra overfaldt flere bordeller over hele landet, de tog penge, mobil tlf og voldtog nogle piger, blev til sidst fange og en af dem, lykkes at, komme ud af fængsel, mener ikke politi har fået fast i ham igen. 

Det ene sted var på Sjælland, et bodel jeg på dette tidspunk var alm glædepige, og arbejde der en gang om mdr. En mand kunne jeg læse i EB at der have været i weekenden nævnte overfald, på stedet var der også telefon dame, hinde have de bundet, og taget glædespigen med oven på og voldtaget. 
Telefon dame var hinde der også passe på mig, så mine hår rejse sig på mine arme da jeg så det i avisen.  

Det vi lærte af det, var blandet video overvågning, se om der var en mand eller flere og have de handsker på om sommeren mm. 
Så vær sød at synes det er okay pigerne passer på os 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I de + 15 år jeg har besøgt gp/bordeller/thai steder osv har der været overvågning på div steder. Det tror jeg ikke har meget med en større kriminalisering af miljøet eller større risiko for overfald. 
I dag kan man købe et overvågnings kamera for under en tusse, og det er lige til at sætte op. 
Det rør ikke mig om der er overvågning de steder jeg besøger. Hvis det er med til at skabe tryghed så er det cool.

Tror man skal lade være med at få forfølgelses vanvid over det som kunde… de har ingen interesse i at gemme billedet/filmen af dig der kommer ind af døren….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 7 timer siden:

Tror man skal lade være med at få forfølgelses vanvid over det som kunde… de har ingen interesse i at gemme billedet/filmen af dig der kommer ind af døren….

På de mere etablerede steder, ser jeg ingen fare. De vil jo ødelægge egen forretning begyndte de at bruge billederne til afpresning mv.  For nogle år siden hjalp jeg et sted i det midtjyske med at opsætte overvågning, det de var interesseret i, var at kunne se hvem der stod uden for døren, inden de lukkede op. Der blev intet optaget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 4 timer siden:

På de mere etablerede steder, ser jeg ingen fare. De vil jo ødelægge egen forretning begyndte de at bruge billederne til afpresning mv.  For nogle år siden hjalp jeg et sted i det midtjyske med at opsætte overvågning, det de var interesseret i, var at kunne se hvem der stod uden for døren, inden de lukkede op. Der blev intet optaget.

 

Dem jeg kende af min faat besøge af udlandske pige  bruger det til at sortere i kunderne og sikkerhed. Har set videoer af folk der render rundt om huset klokken 3 om morgenen og banker på vinduer og døre med øl i hånden Det er fandme respektløst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 1 time siden:

Dem jeg kende af min faat besøge af udlandske pige  bruger det til at sortere i kunderne og sikkerhed. Har set videoer af folk der render rundt om huset klokken 3 om morgenen og banker på vinduer og døre med øl i hånden Det er fandme respektløst

Ja, det er søgeligt hvordan nogle mænd opføre sig. Samme sted sætte jeg en 22 mm krydsfinér på døren, da der flere gange var blevet sparket hul i døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Jeg ved, at der er et overvågningskamera i Hampen i Jylland, så pigerne kan se personen an, inden man lukker sig selv ind af yderdøren. Det har jeg det fint med - det vigtigste er i mine øjne deres sikkerhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...