Den rejsende 109 Skrevet 9. November, 2022 Blev lidt nysgerrig på denne Føniks Har selv booket tid da det er i nabolaget. Hvis nogle kender stedet og har lidt info om hvad jeg kan forvente vil det være godt. Ellers har jeg info senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minitulle2 49 Skrevet 9. November, 2022 Den rejsende skrev, for 38 minutter siden: Blev lidt nysgerrig på denne Føniks Har selv booket tid da det er i nabolaget. Hvis nogle kender stedet og har lidt info om hvad jeg kan forvente vil det være godt. Ellers har jeg info senere Glæder mig til lidt info senere:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 109 Skrevet 10. November, 2022 Havde lidt manglende tid og tog 30 afslappende massage. Fik en ung lettere buttet pige. Jeg var hendes første kunde på klinikken. Blev ikke spurgt til og spurgte ikke selv om ekstra. Så 2 ældre piger/damer, hvor jeg synes jeg har set den ene. Kan bare ikke huske hvor jeg har set hende. Stedet lugter og ser ud til at være nyistandsat. Parker på Ros torv og gå de 5 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 827 Skrevet 17. November, 2022 Hvad ligger prisen på massage hos dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 544 Skrevet 17. November, 2022 Kim Madsen skrev, Lige nu: Hvad ligger prisen på massage hos dem? Har du set i linket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 544 Skrevet 17. November, 2022 Den rejsende skrev, den 10.11.2022 at 05:21: Blev ikke spurgt til og spurgte ikke selv om ekstra. Det er nok et rent tilfælde, at Nisa er fotograferet med røven i vejret henover en “høvlbænk”. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 827 Skrevet 17. November, 2022 Dinner_at_the_y skrev, for 3 minutter siden: Har du set i linket? Ja nu...kunne ikke åbne...takker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg