Den Lange 656 Skrevet 16. November, 2013 Fredag eftermiddag fik jeg lyst til lidt thaimassage uden ekstra "krydderi" og valget faldt på Napa på Palnatokesvej, som havde et tilbud på 250 kr. for førstegangskunder, og tidligere er blevet omtalt positivt af Organdonor. Det viste sig dog ved ankomst til adressen at hun er flyttet til Vesterbro 40. Nu hedder det i stedet Golden Thai. De har forskellige åbningstilbud i øjeblikket, bl.a. skuldermassage til 50 kr. Ved ankomsten til stedet fik jeg udleveret et par røde tøfler (julesko kaldte hun dem grinende) og blev ført op på overetagen. Massagerummet er ret stort med fire brikse tæt ved siden af hinanden. Rummet har store vinduer ud mod gaden og bliver også brugt til doktorfisk. Briksene er kun adskilt af tynde, gennemsigtige gardiner, så der er ikke meget diskretion her i forhold til "naboen". Der var dog ingen andre massagekunder denne fredag eftermiddag. Der var ingen steder at lægge tøjet udover selve briksen og afklædningen foregik siddende på denne. Jeg følte mig lidt udstillet på briksen på grund af de tynde gardiner, specielt da der kom en flok mennesker ind for at prøve doktorfiskene. Det var (desværre) ikke ejeren selv der skulle massere mig, men en anden pige som knap kunne et ord dansk. Jeg lagde mig på maven og blev behørigt dækket med håndklæder, så kun den del af kroppen der skulle masseres var blotlagt. Det var rart nok, både fordi der ikke var særlig varmt i lokalet, og da det føltes mere diskret. Massagen var for så vidt udmærket, der blev brugt lang tid på massage af fødderne, som først blev behørigt afvasket. Der blev også brugt langt tid på massage af skuldre og nakke, som delvist foregik siddende. Der var ikke noget hastværk, og selve massagen varede hele den time jeg havde bestilt. Der var dog ingen massage på forsiden af kroppen, måske fordi at man ikke skal blive for opstemt Efter massagen blev jeg tilbudt noget at drikke. Jeg er i tvivl om jeg har lyst til at komme igen på grund af den knap så diskrete indretning af lokalet. Det ville nok være en fordel hvis de havde nøjedes med 3 brikse, så der var lidt mere plads imellem dem. Manglen på ekstra ydelser ser jeg ikke som noget problem, man kan bare smutte ind til naboen Odensedreams i nr. 42 for at få ordnet resten. Det er faktisk billigere at købe ydelserne hver for sig, end hvis man køber en samlet pakke et andet sted (undskyld Suisi ). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisker 9 Skrevet 8. Oktober, 2014 Golden Thai er nu at finde på Skibhusvej. Nogle der har erfaringer med ekstraydelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 656 Skrevet 8. Oktober, 2014 Golden Thai er nu at finde på Skibhusvej. Nogle der har erfaringer med ekstraydelser? Det tror jeg ikke du skal forvente noget af, men prøv bare at spørge Hvis kunden spørger til sexuelle ydelser, vil kunden blive bortvist fra forretningen uden tilbagebetaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisker 9 Skrevet 9. Oktober, 2014 Det er ikke første gang den tekst er set uden nødvendigvis at betyde det helt store, nærmere det modsatte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 16. Oktober, 2014 nogen der har undersøgt om man kan få ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 135 Skrevet 17. Oktober, 2014 nogen der har undersøgt om man kan få ekstra hvorfor undersøger du det ikke selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg