Hop til indhold
Guest hamsel

Sexymika Aalborg

Recommended Posts

Guest hamsel

Anmeldelse / advarsel. Sexymika har fin annonce HOT SEXUAL LATINA  og tilbydder mange services. jeg sms'er hende og vi aftaler ydelse, pris og tidspunkt på JFK Plads Aalborg. Da jeg ankommer bliver jeg straks afkrævet det aftalte beløb af en kvinde, det viser sig at det er hende jeg har sms'et med men det er ihvertfald ikke kvinden fra annoncen, hun kender intet til den ydelse vi har aftalt og prisen er nu for en halv time selvom der blev aftalt en hel time. Dette påpeger jeg og så bliver hun gal og beder mig om at gå, men nægter at give mig pengene tilbage. Så bliv væk fra dette sted.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamsel skrev, for 59 minutter siden:

Anmeldelse / advarsel. Sexymika har fin annonce HOT SEXUAL LATINA  og tilbydder mange services. jeg sms'er hende og vi aftaler ydelse, pris og tidspunkt på JFK Plads Aalborg. Da jeg ankommer bliver jeg straks afkrævet det aftalte beløb af en kvinde, det viser sig at det er hende jeg har sms'et med men det er ihvertfald ikke kvinden fra annoncen, hun kender intet til den ydelse vi har aftalt og prisen er nu for en halv time selvom der blev aftalt en hel time. Dette påpeger jeg og så bliver hun gal og beder mig om at gå, men nægter at give mig pengene tilbage. Så bliv væk fra dette sted.   

Jeg kan kun give dig ret - om det så er hendes billeder for 10 år siden - har hun aldrig set sådanne ud, det er trist de sorte pige køre den stil, jeg tror jeg har været ved dem alle, og det er ens alle steder i Aalborg…. Hold jer langt væk 

chokotøsen er en undtagelse, men hun er ikke så ofte at besøge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...