Firsttry 18 Skrevet 8. November, 2022 Så skal jeg besøge Fyn og nærmere bestemt Odense i den forbindelse tænker jeg at jeg skal forkæles efter en god dag med god massage og lidt kærlig behandling af trolden. hvem kan i anbefalede ? har på Sjælland bl.a. haft god succes med yam yam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ninkes 60 Skrevet 9. November, 2022 Classy Inessa Carol Model De er bække to ægte og rigtig dejlige inessa kan virke lidt kølig men leverer varen til ug Carol er super sød og også meget lækker Du får hvad du ser ! Høre gerne om din oplevelse og rig god fornøjelse!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1428 Skrevet 9. November, 2022 ninkes skrev, for 32 minutter siden: Classy Inessa Carol Model De er bække to ægte og rigtig dejlige inessa kan virke lidt kølig men leverer varen til ug Carol er super sød og også meget lækker Du får hvad du ser ! Høre gerne om din oplevelse og rig god fornøjelse!!! Han søger THAI-MASSAGE.....ikke alle mulige andre! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildeViking 62 Skrevet 11. November, 2022 I Odense sådan centrum agtigt så har jeg kun prøvet, Orchid Thai Massage & Wellness I kochsgade, de giver god massage og tilbyder også extra, du skal indikere at du gerne vil i kælderen, hvis det kun er happy ending så kan det være at de også tilbyder det udenfor kælderen men det er bare at spørge hvis der ikke er andre i butikken når du ankommer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg