Hop til indhold
Aarhuselsker

Helt naturlig pige

Recommended Posts

Julia er ikke som de andre. 
Hun har ingen tatoos, ingen piercinger. Hendes bryster er ikke fyldt op med sære væsker og der er heller intet spor af botox eller filler. 
Læg dertil at hun har meget moderat negle længde, meget lidt make up, og hendes sko har intet platou opbygning. 
Hun er da gammeldags, og hold op hvor er hun dejlig - flotte ben forresten. Og sørme om hun ikke også smiler. image.thumb.png.3958cc70bb3104f56f80e17de08f8cc2.png

Bare der var mange flere som hende.:wub:

 



https://www.kindgirls.com/gallery-full.php?id=1424

Del dette indlæg


Link til indlæg
Laurits Betjent skrev, for 31 minutter siden:

er det ikke Latin, og betyder, stiv P..

Nej :) Det oprejste menneske.

(Og homo sapiens = det tænkende menneske).

Beklager hvis det skulle være en vits.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ChristianX

Hvor er hun dejlig:wub:Helt naturlig. Bare der var flere som hende - jeg bryder mig virkelig ikke om kunstige bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChristianX skrev, for 7 minutter siden:

eg bryder mig virkelig ikke om kunstige bryster

Nej det er i den grad en uskik. De piger jeg besøger mange gange har alle naturlige bryster kommer jeg til at tænke på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ChristianX
Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

Nej det er i den grad en uskik. De piger jeg besøger mange gange har alle naturlige bryster kommer jeg til at tænke på. 

Osse mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

hvor er hun dejlig -

Fuldstændig enig!!!
Hun er vildt, vildt, vildt sød ... 
Jeg er fuldstændig ekset med den pigetype - en blanding af en enorm sexappeal og en sødmefyldt uskyld der også appellerer til noget helt andet hos mig ... 
Noget med at bore ansigtet ind i hendes hals og bare hviske søde ord, kramme og kysse hende over hele kroppen og fortælle hende hvor fantastisk hun er - og mene det ... 

Ude i virkeligheden, kan jeg slet ikke få øjnene væk, når jeg møder dem ... 
Har kendt nogle af slagsen ... og jeg synes ikke de er 'gammeldags' - de er tidløst søde og tiltrækkende ... 
Det har intet at gøre med underdanig Kinder, Küche og Kinder - konservatisme - hvis det er det @Aarhuselsker mener med 'gammeldags' ... ... 
Den ene af dem jeg tænker på er en (nu tidligere) kollega, uddannet atomfysiker, knaldende intelligent og knivskarp ... 
... men har absolut intet imod at fremhæve den fantastiske feminine tiltrækning ... 
Må indrømme, hun forfølger mig stadigvæk ind imellem i mine drømme ... :wub:

(Sorry hvis det løber lidt af med mig ... ka' ikk' la' vær' ... )

Jeg er desværre ikke mødt særlig mange GP'ere af den type - m-e-n dog et par stykker ...
Og så er det jeg skal passe lidt på ... :wub:

 


 

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 8 timer siden:

vis det er det @Aarhuselsker mener med 'gammeldags' ..

Nej, det var ironisk fordi hun hverken er pierces, tatoveret har implantater osv. Det er nærmest standard idag hos piger som tjener penge ved ikke at have tøj på - og såmænd også hos mange andre kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 8.11.2022 at 15:43:

Det minder mig om min moder der plejede at synge sangen om "en lille pige i flade sko":wub:.. 

Hov, hendes sko er nu ikke flade :lol:

Men dejlig er hun og dejligt at hendes bryster ikke er alt for store - Jennifers ser nu også dejlige ud :P

 

Redigeret af Dristige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...