Hop til indhold

Var det noget med at S var kommet tilbage??

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer. Var det noget med at S er kommet tilbage. For hende savner jeg godt nok. 

Skrevet
elwis skrev, for 9 minutter siden:

Hej med jer. Var det noget med at S er kommet tilbage. For hende savner jeg godt nok. 

Det må du nok lige uddybe med et link til os, som ikke lige kender samtlige piger :)

Overskrift heller ikke super sigende.

Skrevet
elwis skrev, for 24 minutter siden:

Skål!

Jeg savner også A, B, C, D, E, F, G, osv. osv. har du nogle gode bud, hvor hun er henne, så sig endeligt til

Skrevet

S som pigen kalder sig er tilbage i dk. Men tager desværre ikke kunder ind. Men hvis det sker at hun byder sig til igen, skal jeg gerne være den første. 

8000

PS C fra Vejle er tilbage Thailand og der har hun været i mange år. C arbejdede sammen med S

Redigeret af 8000

Skrevet

Man må formode der er tale om S i Vejle som der er lavet et indlæg om d 18/10.  Under anmeldelser på side 2 

dog ikke lige så godt hvis det udelukkende er S man vil møde :rolleyes:

Skrevet
  • Author
PoulAfDannebrog skrev, for 51 minutter siden:

Det må du nok lige uddybe med et link til os, som ikke lige kender samtlige piger :)

Overskrift heller ikke super sigende.

Stop nu bare. Hun heder bare S. Og folk som har et svar. Ved 100% hvem der er tale om.   Hvis du ikke hvem det er. Så er det dit tab.. 

Skrevet
  • Author
Agurken skrev, for 34 minutter siden:

Skål!

Jeg savner også A, B, C, D, E, F, G, osv. osv. har du nogle gode bud, hvor hun er henne, så sig endeligt til

Hun heder S og intet andet. Skal jeg opdigte et ekstra navn. For at gøre dig glad?

Skrevet

Tidligere huserede S i Vejle sammen med hende der dengang kaldte sig Cherry ( i dag Babydoll92)  i Vestbyen. Mener S sidst var aktiv for ca et år siden i Fredericia - måske længere siden.  Jeg er ikke aktiv pt - så ved ikke om det passer at hun angiveligt skulle være i Vejle.

Meeeen mon ikke de ved lidt om hende her :)  IamSvejle     https://annoncelight.dk/showad/352814

Skrevet
Månestjerne skrev, for 2 minutter siden:

Tidligere huserede S i Vejle sammen med hende der dengang kaldte sig Cherry ( i dag Babydoll92)  i Vestbyen. Mener S sidst var aktiv for ca et år siden i Fredericia - måske længere siden.  Jeg er ikke aktiv pt - så ved ikke om det passer at hun angiveligt skulle være i Vejle.

Meeeen mon ikke de ved lidt om hende her :)  IamSvejle     https://annoncelight.dk/showad/352814

Mooonn ikke ;)

Skrevet
elwis skrev, for 8 minutter siden:

Hun heder S og intet andet. Skal jeg opdigte et ekstra navn. For at gøre dig glad?

Jamen, dit svar gjorde mig glad.

Afsted med dig og besøg Ally https://annoncelight.dk/showad/352814

Skrevet
  • Author
8000 skrev, for 42 minutter siden:

S som pigen kalder sig er tilbage i dk. Men tager desværre ikke kunder ind. Men hvis det sker at hun byder sig til igen, skal jeg gerne være den første. 

8000

PS C fra Vejle er tilbage Thailand og der har hun været i mange år. C arbejdede sammen med S

Mange tak for et brugbart svar. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.