Hop til indhold
elwis

Var det noget med at S var kommet tilbage??

Recommended Posts

Guest PoulAfDannebrog
elwis skrev, for 9 minutter siden:

Hej med jer. Var det noget med at S er kommet tilbage. For hende savner jeg godt nok. 

Det må du nok lige uddybe med et link til os, som ikke lige kender samtlige piger :)

Overskrift heller ikke super sigende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
elwis skrev, for 24 minutter siden:

Hej med jer. Var det noget med at S er kommet tilbage. For hende savner jeg godt nok. 

Skål!

Jeg savner også A, B, C, D, E, F, G, osv. osv. har du nogle gode bud, hvor hun er henne, så sig endeligt til

Del dette indlæg


Link til indlæg

S som pigen kalder sig er tilbage i dk. Men tager desværre ikke kunder ind. Men hvis det sker at hun byder sig til igen, skal jeg gerne være den første. 

8000

PS C fra Vejle er tilbage Thailand og der har hun været i mange år. C arbejdede sammen med S

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Utilregnlig

Man må formode der er tale om S i Vejle som der er lavet et indlæg om d 18/10.  Under anmeldelser på side 2 

dog ikke lige så godt hvis det udelukkende er S man vil møde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, for 51 minutter siden:

Det må du nok lige uddybe med et link til os, som ikke lige kender samtlige piger :)

Overskrift heller ikke super sigende.

Stop nu bare. Hun heder bare S. Og folk som har et svar. Ved 100% hvem der er tale om.   Hvis du ikke hvem det er. Så er det dit tab.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 34 minutter siden:

Skål!

Jeg savner også A, B, C, D, E, F, G, osv. osv. har du nogle gode bud, hvor hun er henne, så sig endeligt til

Hun heder S og intet andet. Skal jeg opdigte et ekstra navn. For at gøre dig glad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere huserede S i Vejle sammen med hende der dengang kaldte sig Cherry ( i dag Babydoll92)  i Vestbyen. Mener S sidst var aktiv for ca et år siden i Fredericia - måske længere siden.  Jeg er ikke aktiv pt - så ved ikke om det passer at hun angiveligt skulle være i Vejle.

Meeeen mon ikke de ved lidt om hende her :)  IamSvejle     https://annoncelight.dk/showad/352814

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 2 minutter siden:

Tidligere huserede S i Vejle sammen med hende der dengang kaldte sig Cherry ( i dag Babydoll92)  i Vestbyen. Mener S sidst var aktiv for ca et år siden i Fredericia - måske længere siden.  Jeg er ikke aktiv pt - så ved ikke om det passer at hun angiveligt skulle være i Vejle.

Meeeen mon ikke de ved lidt om hende her :)  IamSvejle     https://annoncelight.dk/showad/352814

Mooonn ikke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 42 minutter siden:

S som pigen kalder sig er tilbage i dk. Men tager desværre ikke kunder ind. Men hvis det sker at hun byder sig til igen, skal jeg gerne være den første. 

8000

PS C fra Vejle er tilbage Thailand og der har hun været i mange år. C arbejdede sammen med S

Mange tak for et brugbart svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...