Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg faldt lige over denne tråd, og sidder og klør mig lidt undrende i mit sparsomme gamle grå hår ... 
Jeg har før set Emma fra Citygirls profil, og lidt tænkt det samme ...
Det er da for pokker vel ikke Emma "Diamond" fra Cassiopeiastars i ny 'forklædning' ... ??

Jeg har før tænkt, det var usandsynligt, data - højde, vægt, beskrivelse - passer, men ikke bryststørrelsen.
Emma "Diamond' havde de smukkeste C-skåls bryster.
Men bryster kan jo forstørres - selv om jeg synes det ville være rigtig synd, og Emma 'Diamond' virkede ikke rigtig som typen der ville gøre det ... 
OK, og så alderen - den kan ikke passe helt, hun er nok omkring de 30 nu .. men sådan er det jo altid ... 

Men da jeg læste @victor_aarhus's beskrivelse ovenfor, sad jeg alligevel med åben mund og polypper .. 
Hans beskrivelse er ord til anden som jeg ville beskrive mit sidste besøg hos Emma 'Diamond' .. 
Blandt andet hendes fantastiske måde at ride på, jeg har aldrig oplevet noget lignende ... 

Hvis det virkelig er hende, så vil jeg foreslå alle der læser med at kridte skoene, styrte ud af døren og af sted til Pussy Galores næste gang hun har vagt ... 
Emma var præcis lige så englesød som hun var gudesmuk - eller modelsmuk, en anden gæst dengang sammenlignede hende med Helena Christensen . ikke helt ved siden af, men lidt synd for Emma ... :P

Véd godt jeg kaster mig ud i superlativer når snakken falder på Emma 'Diamond' - eller noget der ligner ... 
Men tro mig, der er grund til det ... 

Kort sagt, er der nogen her der véd om Maja / Emma fra CityGirls er den samme som Emma 'Diamond' .. ?

Jeg skal i hvert fald selv over og undersøge sagen - hvis jeg når det mens Maja (og PG) stadig er der ... 
Jeg tør godt løbe risikoen for at tage fejl ... ;)

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe ... 

Nu er jeg totalforvirret ...
I forhold til Emma 'Diamond' som jeg beskrev ovenfor, kunne det godt passe med de kunstige bryster ...
Men Emma var mørkhåret, og havde grønne øjne ... 
Hår kan selvfølgelig farves (hvilket Emma's osse var), og mange andre ting passer påfaldende godt ...
Og så en hun osse på Sexyclub .. 
Det er der selvfølgelig ikke noget galt i, og det udelukker heller ikke noget ... ;)

Men jeg tror stadig at Emma 'Diamond' ville være for klog til at 'forbedre' sine bryster ... 
Emma 'Diamond' var på een eller anden måde heller ikke en 'kunstig blondine' type ... men ka' jo selvfølgelig være blond er hendes naturlige hårfarve ... 

Så alt i alt, så tror jeg jeg har taget fejl alligevel ...
Må se at ta' derover og finde ud af det ... :D

Altså, de piger - sikke de ka' forvirre os mænd ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...