Hop til indhold
søren55

Tinder

Recommended Posts

søren55 skrev, for 15 minutter siden:

Findes der en fidus til en tinder profil, som er anonym ( konen skal ikke få nys om den).  

Er konen da også på Tinder :P :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun er, kan hun få masser af pik om hun så bare lægger et billede op af en kaffekop. Det er forskellen - hvis du ikke giver noget mere af dig selv - eksempelvis et billede - så får du ikke noget fisse. Men måske lidt pik-tilbud:unsure:

Og bare et enkelt råd herfra, selv hvis du er veltrænet er det de færreste kvinder der lader sig forføre at billeder af en bar overkrop uden hoved. Skal du nøjes med een ting - så er det øjenene du skal vise…

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er næppe på tinder. Men en del veninder og kolleger er. 

Bare rolig ligger ikke et brystkasse billede eller Dick pic op. 

Det ved jeg (nu) at kvinder ikke gider. Men en lang tekst, det kan gå i trussen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Held og lykke.
Jeg har fået rigtig meget fisse på den konto. Men min kone var også indforstået med at jeg lavede profilen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
søren55 skrev, for 42 minutter siden:

 

Hvorfor lige netop Tinder? Der findes jo andre sider til lyssky ægtefæller. Hvad søger du mere specifikt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AK8K skrev, for 19 minutter siden:

Hvorfor lige netop Tinder? Der findes jo andre sider til lyssky ægtefæller. Hvad søger du mere specifikt? 

Mit indtryk er at det er der det sker.

Scor er lidt for kinky til min smag. 

Kender du andet? 

Redigeret af søren55

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke brugt tinder i en rum tid, men mindes der på betalingsversionen var en mulighed for kun at blive vist for de profiler du selv havde svipet ja til. Så skal du blot undlade at svipe ja til veninderne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...