Hop til indhold
Detliderligehamster

Weekends optur med ung og skøn pige i Hedensted

Recommended Posts

Hejsa :)

Jeg vil lige dele en skøn oplevelse jeg havde i lørdags hos Leslie i Hedensted 

https://annoncelight.dk/profile/Leslie

jeg var lidt skeptisk da jeg så hendes billeder til at starte med, da jeg synes nogen af dem så lidt photo shoppet ud. Men jeg tog chancen og besøgte hende, vi aftalt 30 min til 800 kr. 

jeg ankommer og døren bliver åbnet af en smuk pige der ligner hende på billederne fra annoncen. Hun er i ført et frækt outfit bestående af en lyserød top og et par hvide shorts.


Vi får afregnet og hun bedre mig smide tøjet og ligge mig på sengen. Herefter begynder hun at nusse om min boller og pik mens hun kysser mig på halsen og på munden. 
Da min pik er blevet nogenlunde hård, begynder hun at sutte stille på toppen mens hun pirrende køre hænderne op og ned af mine inderlår. 
Lige pludselig går hun fra at sutte på toppen til at tag den til roden. Mens man kan mærke hendes dejlige tunge forkæle pikken inde i hendes mund, begynder hun at masser mine boller med hænderne. Efter lidt tid bytter vi plads og jeg begynder at slikke hende, hun virker til at være vild med det, hun tager mit hovede og presser ind mod hendes fisse mens hun stynder.

jeg får kondom på og får lagt på ryggen igen mens hun sætter sig oven på mig. Hun lader stille min pil glide inde i hendes fisse og stille og rolig begynder hun at ride den. Der går ikke længe før jeg er ved at komme og bliver nød til at afbryde det, i stedet slikke jeg hende lidt igen, hvor efter vi forsætter med at have sex i missionær stilling. Til sidst kan jeg ikke holde mere og ender med at komme i en fantastisk orgasme.

jeg kan varmt anbefalede Leslie :) 

mvh 

ham den nye 

ps. Det er mit først opslag herind, håber det bliver taget okay i mod. God dag til jer alle :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...